کد خبر: ۳۹۱۸۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري عامل شهادت مامور نيروي انتظامي در زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار حسين رحيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از دستگيري عامل شهادت مامور نيروي انتظامي در زاهدان خبر داد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان به تشريح موضوع پرداخت و افزود: در 18 تيرماه 1393، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در منطقه جون‌آباد با اعضاي يك باند بزرگ توزيع كننده مواد مخدر كه در حال جا‌به‌جايي مواد مخدر بودند، درگير شدند.

وي ادامه داد: پس از كشف مواد افيوني در اين عمليات مامور انتظامي هادي پودينه بر اثر اصابت گلوله توسط قاچاقچيان مسلح به درجه رفيع شهادت نائل آمد كه با توجه به اهميت موضوع پرونده براي بررسي بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

رحيمي اضافه كرد: كارآگاهان پليس آگاهي استان با پايش‌هاي ميداني و رصد و كنترل مجرمان و متهمان سابقه‌دار، فردي به عنوان «ش.ش» را كه عامل اصلي به شهادت رساندن مامور نيروي انتظامي بود، شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزي براي دستگيري اين متهم افزود: اين قاچاقچي حرفه‌اي كه با تهيه شناسنامه جعلي و تغيير هويت براي فرار از چنگ قانون به طور مداوم در شهرستان‌هاي استان در حال تغيير مكان بود شب گذشته در عملياتي منسجم و غافلگيرانه توسط ماموران پليس در زاهدان دستگير شد.

وي ادامه داد: اين متهم داراي چند فقره سابقه كيفري است و در تحقيقات تخصصي و فني كارآگاهان پليس به حمل مسلحانه چند محموله مواد مخدر، درگيري مسلحانه با ماموران نيروي انتظامي و به شهادت رساندن مامور پليس در 18 تيرماه 93 اعتراف كرد.

رحيمي اين عمليات را موفقيت‌آميز خواند و گفت: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و حضور محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف اين استان پهناور اجازه نخواهد داد كه قانون‌شكنان، هنجارگريزان و مخلان امنيت به اهداف پليد خود دست يابند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها