کد خبر: ۳۹۱۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
قانون، از آن روزی که مازیار زارع به هواداران پرسپولیس گفته بود چند ماه دیگر دندان روی جگر بگذارید تا از پرسپولیس بروم، عملکردش بیشتر زیر ذره بین هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
برخی از هواداران معتقد بودند که زارع به هیچ عنوان آن بازیکن توانمند همیشگی نیست. بعد از بازی مقابل فجرسپاسی هم زارع از جمله بازیکنانی بود که به شدت مورد اعتراض برخی تماشاگران قرار گرفت. سه ضربه شوت از پشت محوطه جریمه بدون کوچکترین مزاحمت، این نشان دهنده عملکرد بسیار ضعیف هافبک دفاعی پرسپولیس یعنی مازیار زارع است.
صحنه گل دوم فجرسپاسی که مازیار به جای دخالت پشتش را به سمت شوت مهدی رجب زاده کرده بود، مهمترین صحنه ای است که در ذهن هواداران پرسپولیس باقی مانده است. به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس هم دیگر باید باور کنند که مازیار زارع در پایان این فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. شاید در فوتبال حرفه‌ای هم چندان غیرمعمول نباشد بازیکنی که قرار است فصل آینده را در تیم دیگری بگذارند، سعی کند سرمایه‌اش یعنی ساق‌هایش را سالم نگه دارد. تازه ترین شایعه درباره مازیار زارع هم این است که او از هم اکنون با ملوان بندرانزلی به توافق رسیده است. آن هم با یک قرارداد 750 میلیونی!
گفته می‌شود مدیرعامل ملوان هم به او توصیه کرده که سلامتش را برای فصل آینده حفظ کند. اما از سوی دیگر مازیار از شنیدن این شایعه ناراحت است. مازیار زارع می‌گوید: «به هیچ عنوان با هیچ باشگاه و تیم دیگری مذاکره نکرده‌ام و تا پایان فصل هم به این موضوع فکر نخواهم کرد. این ارقام و عددها هم همه شایعه است.»
اما مازیار زارع قطعا در پایان فصل از پرسپولیس می‌رود هر چند او دوست ندارد این موضوع رسانه‌ای شود اما آن را با دوستان نزدیکش در میان گذاشته است. شاید در این شرایط بهتر است افرادی که به نام مشاور در کنار دنیزلی هستند در مورد وضعیت بازیکنان و میزان انگیزه‌های آنان به سرمربی پرسپولیس مشاوره بهتری بدهند چراکه تنها برگ برنده دنیزلی با این پرسپولیس انگیزه بازیکنان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلطان061
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
بری دیگه برنگردی...2ساله که موندی بیخ ریشمون...این از برکات آقای دایی همیشه طلبکار بود که آشوبی رو از پرسپولیس دور کرد بخاطر شما که از امارات هم دیپورت شده بودین..توی این2سال کم از شما ضربه نخوردیم...جون ما آخر فصل نظرت عوض نشه!!!!!!!!هر چند مهم نیس چون نظر ما عوض نمیشه:بروووووووووووووووووووووووو.خداوندا عشق به پرسپولیس بزرگ رو از ما نگیر.آمین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها