کد خبر: ۳۹۰۷۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
مدافع تيم فوتبال صباي قم تأكيد كرد كه اين تيم در ليگ امسال دنبال رتبه تك‌رقمي است.

به گزارش پایگاه 598، هاشم بيك‌زاده در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد شرايط فعلي صبا اظهار داشت: تعطيلات ليگ برتر بهترين فرصت بود تا يك اردو در سرعين برگزار كنيم. ما قبل از شروع فصل فرصت كمي براي هماهنگ شدن داشتيم و اين اردو مي‌تواند هماهنگي تيمي ما را بيشتر كند. در ادامه ليگ برتر بايد نتايج خوبي بگيريم و بيشتر امتياز كسب كنيم. صبا امسال دنبال رتبه تك‌رقمي در جدول است و اميدوارم در نهايت به هدف‌مان برسيم.

مدافع تيم فوتبال صباي قم همچنين راجع به وضعيت بحراني تيم سابقش استقلال عنوان كرد: مطمئناً هواداران استقلال نگران هستند، چون اين تيم شروع خوبي نداشته است. با اين حال بايد به استقلال فرصت داد، چون اين تيم دچار تغييرات نسبتاً زيادي شده است و نياز به هماهنگي دارد. اميدوارم استقلال در بازي‌هاي آينده نتايج خوبي بگيرد و هوادارانش را خوشحال كند.

وي در واكنش به انتقادهاي صورت گرفته از عليرضا منصوريان تصريح كرد: من معتقدم بايد به منصوريان و بازيكنان استقلال فرصت داد و نبايد با چهار بازي در مورد اين تيم قضاوت كرد. البته در استقلال و پرسپوليس هميشه چنين مسائلي وجود دارد و وقتي نتايج خوبي گرفته نمي‌شود انتقادها شروع مي‌شود. شما مي‌توانيد شرايط استقلال را در چند سال گذشته مورد ارزيابي قرار دهيد، واقعاً كدام‌يك از مربيان استقلال در اين چند سال مورد انتقاد قرار نگرفته است؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها