کد خبر: ۳۹۰۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
خبر آنلاین، مشارکت کمرنگ نمایندگان در رای​گیری​های جلسه علنی همچنان ادامه داد. تا آنجا که رئیس​مجلس فرمان داد که درهای صحن علنی بسته شود.به گزارش خبرآنلاين، اين تدبير پس از آن انديشيده شد که بارها و بارها لاريجاني و ديگر اعضاي هيات رئيسه از نمايندگان خواستند تا براي رعايت نصاب جلسه، از صحن خارج نشوند. با اين حال برخي نمايندگان باز هم جلسه مجلس را ترک مي کردند.
خواهش​هاي پياپي هيات رئيسه از نمايندگان براي مشارکت در راي گيري​ها هم به ضرب آهنگي هميشگي در جلسات علني بدل شده است. اميدوار رضايي عضو هيات رئيسه در خلال اين موضوع خطاب به لاريجاني گفت: آقايان مي گويند چون رد صلاحيت شده​ايم، صلاحيت راي دادن هم نداريم! رئيس مجلس هم گفت: آقايان شوخي​ مي​کنند، شما که نبايد از تريبون علني آن را مطر ح کنيد! وي سپس خطاب به اين نمايندگان با لحني دلجويانه ادامه داد: نمي​شود که چون رد صلاحيت شديد، راي ندهيد.
نمايندگان مشغول بررسي لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم بودند که کاظم جلالي نماينده شاهرود پيشنهادي اصلاحي ارائه داد. پيشنهادي که لاريجاني آن را پذيرفت اما آن را نيازمند اصلاح ويرايشي خواند. ولي جلالي معتقد بود که چنين اصلاحي لازم نيست. لاريجاني هم با خنده گفت: البته اگر به زبان شاهرودي بخوانيم مشکلي ندارد ولي به زبان فارسي، سکته دارد و بايد اصلاح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها