کد خبر: ۳۹۰۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

کامران پارسی‌نژاد دبیر نخستین همایش داستان کوتاه در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس درباره برنامه‌های همایش داستان کوتاه گفت: همان‌گونه که پیش‌تر اعلام شده بود قرار است در همایش، داستان‌هایی از نویسندگان قرائت شود؛ این داستان‌ها توسط برخی گویندگان و یا چهره‌های محبوب سینمایی روایت می‌شوند. 

وی ادامه داد: «لاله اسکندری» از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان قرار است در همایش داستان کوتاه داستان «آدم‌های آبرودار» نوشته احمد عربلو، را روایت کند. 

دبیر نخستین همایش داستان کوتاه درباره نام این داستان‌ها و نویسندگان آن، خاطرنشان کرد: داستان «آدم‌های آبرودار» نوشته احمد عربلو، داستان دفاع مقدسی «نفرسوم از سمت چپ» نوشته مجید قیصری، داستان «کلاه یک» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی در این هماش روایت می‌شوند.

پارسی‌نژاد تاکید کرد: در ادامه برنامه‌های همایش، برگزاری میزگردها را خواهیم داشت، که پیرامون آسیب‌شناسی داستان کوتاه در ایران از جنبه‌های مختلف خواهد بود.

این مقام مسئول درباره حاضران در این میزگرد عنوان کرد: در این میزگرد بنده به همراه امیرعلی نجومیان «استاد دانشگاه»، محسن سلیمانی «مترجم»، فیروززنوزی جلالی «نویسنده»، زهرا زواریان «نویسنده» در میزگرد حضور خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها