کد خبر: ۳۸۹۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
رئيس شوراي عالي سياسي:
رئيس شوراي عالي سياسي يمن در تجمع بزرگ صدها هزار نفر از مردم اين كشور در پايتخت، اعلام كرد اعضاي ائتلاف سعودي آگاه باشند كه اكنون معادله جديدي در يمن آغاز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «صالح الصماد» رئيس شوراي عالي سياسي يمن در تجمع صدها هزار نفري مردم يمن در اعلام حمايت از تشكيل شوراي مذكور اعلام كرد كشورهاي حمله‌كننده به يمن بايد بدانند معادله جديدي در يمن آغاز شده و «ملت» پايه و اساس آن هستند.

 بر اساس گزارش «العهد» وي در ابتداي سخنراني خود در ميدان «سبعين» و در تجمع بزرگ حاميان تشكيل شوراي سياسي گفت تعدادي افرادي كه اكنون اينجا جمع شده‌اند بيشتر از ساكنان 4 كشور حاشيه خليج فارس است كه در حمله به يمن شركت كرده‌اند.

الصماد خطاب به حمله‌كنندگان به يمن گفـت: شما هنگامي كه عليه ملت ما توطئه كرديد، خودتان را كشتيد زيرا شما مهد عربيت و معدن تمدن را به قتل رسانديد.

وي افزود: شوراي سياسي «عصايي سحرآميز» دارد كه مي‌تواند فورا بر تمام خطرات فايق شود؛ طي روزهاي آينده «دولت» را تشكيل مي‌دهيم.

الصماد از هيأت صنعا درخواست كرد قبل از بازگشت و مشاورت با شوراي عالي سياسي، با «اسماعيل ولدالشيخ احمد» فرستاده ويژه سازمان ملل در امور يمن ديدار نداشته باشند.

وي افزود: دستمان را به سمت تمام جهان به استثناي رژيم صهيوينستي دراز مي‌كنيم.

***

هم‌چنين در اين تجمع بيانيه‌اي صادر و از تمام تمام ملت‌ها خواسته شد با اعمال فشار بر كشورهاي جهان، آنها را به احترام به شوراي عالي سياسي يمن فرا بخوانند.

در ادامه اين بيانيه از نقش ارتش و كميته‌هاي مردمي قدرداني شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها