کد خبر: ۳۸۸۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری مهم -سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس از عدم دخالت این فراکسیون در انتخابات خبر داد و گفت: فراکسیون خط امام(ره) به عنوان فراکسیون نمی‌تواند ورودی به انتخابات داشته باشد چون حزب حساب نمی‌شود.

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: فراکسیون خط امام (ره) نظرش را اعلام کرده که به عنوان فراکسیون نمی‌تواند ورودی به انتخابات داشته باشد. فراکسیون زمانی می‌تواند در انتخابات ورود پیدا کند که ساختار تعریف شده‌ای به لحاظ تشکیلاتی و سیاسی داشته باشد اما فراکسیون‌ها مأموریت‌شان در چارچوب مجلس تعریف شده است لذا نمی‌توانند خارج از مجلس اقدامات سیاسی صورت دهند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجالس هفتم وهشتم درباره آمارهایی که از سوی برخی چهره‌های سیاسی مبنی بر تأیید 700 یا 800 کاندیدای اصلاح‌طلب برای شرکت در رقابت‌های انتخابات مجلس نهم منتشر شده است، گفت: آمار دقیقی از تعداد کاندیداهای اصلاح‌طلب که تأیید صلاحیت شده‌اند نداریم. فقط بعضی مسئولان وزارت کشور اعلام کرده بودند 700 اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده‌اند. حال نمی‌دانیم چند نفر از آنها تأیید صلاحیت شده‌اند.

قنبری در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند گروه اصلاح‌طلب حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم را میدان‌داری می‌کنند، گفت: از مجموعه احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب، فعلاً حزب مردمسالاری و خانه کارگر تحرکات انتخاباتی داشته‌اند اما از فعالیت بقیه خبری ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها