کد خبر: ۳۸۷۶۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس، پنجمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری امروز با حضور منوچهر جهانیان؛ معاون گردشگری کشور در محل سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.




در این نمایشگاه بیش از 30 آژانس معتبر خدمات مسافرتی و جهانگردی، 7 مجموعه بزرگ هتلداری، چندین شرکت بزرگ خصوصی فعال در صنعت گردشگری، 13 مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی، 3 ایرلاین، 15 شرکت کننده خارجی و 70 شرکت ارائه دهنده خدمات و تجهیزات هتلداری حضور دارند.

در این نمایشگاه  که در تقویم مناسبت‌های سازمان جهانی جهانگردی UNWTO نیز به ثبت رسیده است غرفه‌ای با حضور ماساژورهای تایلندی وجود دارد که بازدیدکننده‌های نمایشگاه را جذب خود کرده‌اند.

در حالی‌که بعضی نگرانی‌ها از خروج بیش از حد ارز از کشور و ورود موجی از بیماری‌ها درباره مسافران ایرانی تایلند وجود دارد، ماساژورهای تایلندی پنجمین نمایشگاه گردشگری و هتلداری ایران را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

ماساژورهای زن و مردی که برای تبلیغات بیشتر کشورشان به ماساژهای رایگان بازدیدکنندگان متوسل شده‌اند. پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری امروز افتتاح شد و به مدت 4 روز از ساعت 9 صبح تا 4 بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها