به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، اسنپ چت در سال ۲۰۱۱ راهاندازی شد و توانست مخاطبان خود و به خصوص
نوجوانان را جذب کند که به فضای خصوصی که این اپلیکیشن فراهم میکند اهمیت
میدهند. پیامهای متنی بلافاصله بعد از اینکه خوانده شوند ناپدید شده و
پستها با گذشت ۲۴ ساعت از بین میروند.
به گزارش رویترز، مانند
اسنپچت، اینستاگرام به ۵۰۰ میلیون کاربرش این امکان را میدهد که پستهای
خود را با ایموجی و متن حاشیهنویسی کنند.
اسنپ چت که در میان افراد
جوانتر محبوبتر است، در کنار فیس بوکی قرار گرفته که ۱.۷ میلیارد
کاربران ماهانهاش در سنین بالاتری هستند و اسنپچت اخیرا شرکت توییتر را
در تعداد کاربران روزانهاش پشت سر گذاشته و در حال حاضر ارزشی معادل ۱۸
میلیارد دلار دارد.