کد خبر: ۳۸۷۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
موسوي لاري :
وزير كشور دوران اصلاحات گفت: افرادي که خواهان ورود به مجلس نهم هستند، بايستي بدانند که رقابت را با دشمني و عداوت همسو نکنند و تنها برنامه هاي خود را در چارچوب قانون اساسي مطرح کنند.
عبدالواحد موسوي‌لاري، وزير کشور دوران اصلاحات در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص تشکل هاي موسوم به اصلاح طلب که در آستانه انتخابات مجلس نهم تشکيل شده اند، اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: نسبت به ماهيت، برنامه ها و اهداف اين تشکل ها، هيچ گونه اطلاعات مشخصي ندارم، لذا در اين خصوص اظهار نظر نمي کنم.
وي در خصوص حضور مردم در انتخابات آينده، گفت: برگزاري انتخابات مجلس با انتخابات رياست جمهوري بسيار متفاوت است، از اين رو به طور حتم در انتخابات آينده در شهرها و مناطقي که جريانات و تشکل هاي سياسي دامنه فعاليت هايشان گسترده است و ليست هاي متعددي ارائه مي شود، ميزان مشارکت مردم کم خواهد بود.
موسوي لاري خاطر نشان کرد: در شهرها و روستاهاي کوچک، مردم تحت تاثير ويژگي‌هاي قومي، مذهبي و گرايشات خاص به برخي از افراد به طور قطع در انتخابات حضور باشکوهي را خواهند داشت و نماينده مورد نظر خود را انتخاب مي کنند.
وزير کشور دوران اصلاحات در ادامه ابراز داشت: رعايت اصول و اخلاق انتخاباتي از سوي نامزدهاي متقاضي ورود به مجلس نهم بسيار مهم است. افرادي که خواهان ورود به مجلس نهم هستند، بايستي بدانند که رقابت را با دشمني و عداوت همسو نکنند و تنها برنامه هاي خود را در چارچوب قانون اساسي مطرح کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها