کد خبر: ۳۸۷۱۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرارداد امين حاج محمدي با استقلال سال قبل امضا شده و بندي در آن وجود داشت كه براي سال دوم بايد ۲۰ درصد به رقم قرارداد وي اضافه شود و اين قرارداد ربطي به امسال ندارد.

 به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با فارس،‌ در خصوص اينكه گفته مي‌شود نمايندگان سازمان بازرسي و گروهي ويژه براي بررسي وضعيت قراردادها روز گذشته به محل باشگاه استقلال آمده‌اند گفت: اين موضوع اصلا چيز عجيبي نيست و نمايندگان سازمان بازرسي مدتهاست است به همه باشگاه‌ها سر مي‌زنند.

وي افزود: حتي نماينده‌اي از وزارت ورزش هم به باشگاه استقلال آمده بود و تمامي مسائل را مورد بررسي قرار داد. سه چهار ماه پيش استارت اين كار خورد و قرا رشد تمام صورت وضعيت‌هاي مالي و مسائل مختلف باشگاه‌ها زير ذره‌بين وزارت ورزش باشد.

وي تاكيد كرد: نمايندگان سازمان بازرسي و وزارت ورزش به اكثر باشگاه‌ها سر مي‌زنند و حتي به ساير فدراسيو‌ن‌ها هم رفته و مثلا ممكن است به فدراسيون شمشيربازي، گلف و خيلي از فدراسيون‌ها سر زده و امور آ‌نان را بررسي كنند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هايي كه پيرامون قرارداد امين حاج محمدي و رقم دريافتي بالاي اين بازيكن صحبت مي‌شود گفت: حاج محمدي سال گذشته با استقلال قراردادي امضا كرده بود كه بايد براي سال دوم 20 درصد به رقم قرارداد وي اضافه مي‌شد. اين قرارداد سال گذشته امضا شده و ربطي به عملكرد اين بازيكن در فصل گذشته ندارد و همان زمان كه قرارداد امضا شد اين بند در آن گنجانده شده بود.

وي در خصوص اينكه گفته مي‌شود قرار است رقم قرارداد بعضي از بازيكنان استقلال كسر شود گفت: ما نمي‌توانيم قراردادها را كسر كنيم اما بايد برخي از بازيكنان را صدا بزنيم و با آنها كنار بياييم. در هر صورت چون قرارداد بين باشگاه استقلال و بازيكنان مربوطه امضا شده فقط بايد رضايت بازيكنان گرفته شود.

وي همچنين در خصوص شرايط تيم استقلال گفت: خودتان ديديد كه تيم شرايط خوبي پيدا كرد و نسبت به هفته اول بهتر بازي كرد. من مطمئن هستم در بازي هفته آينده شرايط استقلال بهتر خواهد شد و اميدوارم مقابل چشم هوادارانمان به برتري برسيم. از تماشاگران هم مي‌خواهم جمعه يكصدا استقلال را تشويق كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها