کد خبر: ۳۸۷۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود در خصوص اینکه استقلال افت کرده یا خیر گفت: قبول دارم افت کرده‌ایم اما دلایل این افت فنی نیست چون بازیکنان خوبمان را به دلایل مختلف از دست داده‌ایم. در واقع ما را چشم زده‌اند!

وی در خصوص جباری گفت: داریم فکر می‌کنیم که چه کار کنیم. این بازیکن از ناحیه مینیسک پا دچار پارگی است که اگر جراحی کند یک ماهه به میادین برمی‌گردد و اگر این کار را نکند باید تحت مداوا قرار بگیرد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال مجری برنامه که چرا در ابتدای فصل مهره خوبی مثل دکتر نوروزی را از دست دادند گفت: پزشکان ما خوب هستند ولی دکتر نوروزی به دلیل اینکه برای گرفتن مدرک دکترای تخصصی‌اش مشکل داشت نمی‌توانست با ما ادامه دهد و خودش خواست جدا شود. دکتر نوروزی تجارب ارزنده‌ای دارد و هم اکنون نیز مشاور پزشکی من است و از او مشورت می‌گیریم. نوروزی در استقلال رشد پیدا کرد و خودش را مدیون استقلال می‌داند و هم اکنون نیز ما رابطه خوبی با هم داریم. 


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بازی با پرسپولیس را با توجه به اینکه در ایران نبودید، تماشا کردید یا خیر گفت: بازی را دیدم و اعتقاد دارم همین حالا مظلومی ۴ بر یک از پرسپولیس جلو است. 5 درصد کادر فنی را جریمه کردم چون تیم در تهران متحمل ۴ باخت شد. در آن بازی جوان‌های ما جوانی کردند و با وجود اینکه می‌توانستیم بیش از 4 گل بزنیم بازی را واگذار کردیم. در دربی جام حذفی رویانیان به خاطر نداشتن بازیکنان می‌خواست بازی عقب بیفتد اما دیدید که ما چند بازیکن سرشناس‌مان را نداشتیم و کوچکترین اعتراضی نیز نکردیم.

فتح‌الله‌زاده گفت: ایمون‌ زائد تنها 6 ثانیه صاحب توپ بود و 3 گل به ثمر رساند. به قول دنیزلی این یک معجزه زمینی بود و دیگر تکرار نمی‌شود. البته ما ۴ بار پیاپی برده‌ایم و این مسئله هم در تاریخ تکرار نشده است.

فتح‌الله‌زاده در پایان در خصوص مصدومیت میداودی گفت: متاسفانه مینیسک میلاد میداودی آسیب دیده و خدا کند مصدومیتش جدی نباشد. همین حالا پژمان منتظری خسته شده در حالی که خیلی از مهاجمان آرزو داشتند او را دریبل کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها