کد خبر: ۳۸۶۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
‏فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی، نظارت‏ها و مراقبت‏های کلی بر روی نامزدها، رسانه‏های تبلیغاتی و ستادها به خوبی انجام می‏شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا واحدی صبح امروز با فرماندار شهرستان فیروزکوه، اعضای شورای تامین، دادستان فیروزکوه و تعدادی از مسئولان شهرستانی دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به سابقه 26 ساله‏ خدمت به مردم این کشور در مناطق دیگر، برنامه‏ها و راهکارهای جدیدی را برای گسترش امنیت و از بین بردن تخلفات و تهدیدها در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته‏ام تا بتوانم مسئولیت خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنم.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: برای آغاز فعالیت در این عرصه، طی بازدیدی که از تمام مناطق شهرستان فیروزکوه صورت گرفت، در نظر داریم نقاط حساس، مبادی ورودی و خروجی، خوی مردم این شهرستان و نحوه عملکرد آنها را در مناطق مختلف مورد بررسی قرار دهیم و پیشگیری‏ها و برنامه‏های مدیریتی لازم را لحاظ کنیم.

واحدی تصریح کرد: در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی، نظارت‏ها و مراقبت‏های کلی بر روی نامزدها، رسانه‏های تبلیغاتی و ستادها به خوبی انجام می‏شود.

وی افزود: تاکنون به جز برگزاری دو نشست روستایی از سوی نامزدها برای تبلیغات، موردی مشاهده نشده است و در غیر این صورت این موضوع ثبت و به ستاد فرماندهی گزارش می‏شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: بر اساس سنوات قبل، نیروهای انتظامی همواره آمادگی خود را برای حضور در صحنه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن با برنامه‏ریزی اعلام می‏کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها