کد خبر: ۳۸۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
  شب گذشته در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر آبی‌پوشان چلسی در خانه پذیرای منچستریونایتد شدند. این بازی مهیج با افت و خیز بسیاری همراه بود. زیرا ابتدا شاگردان ویاس بواس پرتغالی توانستند چلسی را با ۳ گل جلو اندازند. اما در ادامه بازی منچستری‌ها با زدن دو ضربه پنالتی و یک گل دیگر موفق به جبران عقب ماندگی خود در این دیدار شدند.

تغییر نتیجه سبب شد تا مربی جوان لندنی‌ها از هاوارد وب، داور بازی به خاطر دو ضربه پنالتی که به سود سرخ پوشان گرفت، انتقاد کنند.

ویاس بواس در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما همیشه به رای داوران احترام گذاشته‌ایم. در بازی‌های مهم نیز همیشه از حضور داورانی برجسته و توانمند استقبال کرده‌ایم. اما در دیدار با منچستر هیچ‌وقت ندیدیم که داوری بزرگ مامور قضاوت شده باشد. در بازی گذشته در اولدترافورد دو گل ما را به بهانه آفساید رد کردند و در این بازی نیز رفتاری مشابه دیده شد.

او افزود: بزرگترین ناراحتی من به خاطر افت و خیزی است که در خلال بازی و پیکار قبلی بوجود آمد. در هر دو بازی داور با تصمیماتش روی نتیجه تاثیر مستقیم داشت. امشب نیز داور با تصمیمات عجیب‌اش باعث شد تا بازی ۳ بر ۳ مساوی شود.

مربی پرتغالی ادامه داد: نمی‌دانم منظور وب با این تصمیمات چه بود. بخصوص پنالتی دوم که کاملا محرز بود، اشتباه است.

ویاس بواس اضافه کرد: وقتی با ۳ گل پیش بودیم، بازیکنان منچستر فکرش را هم نمی‌کردند بتوانند این عقب ماندگی را جبران کنند. البته تلاش خودشان را برای این منظور با انجام تغییراتی در تیمشان کردند. اما مطئنم که خودشان هم باورشان نمی‌شد و خواب رهایی از شکست را نمی‌دیدند. آن‌ها در آن وضعیت چیزی برای از دست دادن نداشتند و فقط به حمله دست زدند و در این میان تصمیمات عجیب داوری به کمک‌ آن‌ها آمد.

او تصریح کرد: ما می‌توانستیم به گل بیشتری برسیم. حتی زمانی که ۳ بر ۳ شدیم، صاحب فرصتی برای برتری پیدا کردیم. اما دخه‌آ، سنگربان منچستر مانع شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها