کد خبر: ۳۸۳۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
حنیف عمران زاده اظهار داشت: متاسفانه با غرور و اعتماد به نفس بالا مقابل پرسپولیس حاضر شدیم و فکر کردیم مثل دربی های گذشته بازی آسانی در پیش داریم. هنوز این باخت را باور نکرده ام اما معتقدم غرور زیادی که داشتیم باعث این باخت شد.

وی ادامه داد: وقتی دو گل از حریف پیش افتادیم و دیدیم تنها 10 دقیقه زمان تا پایان بازی مانده است فکر می کردیم که دیگر کار تمام شده اما این طرز تفکر غلط باعث شد تا در دقایق پایانی سه گل از حریف دریافت کنیم و پیروزی را با شکست عوض کنیم. البته معتقدم این باخت در زمان مناسبی رخ داد تا از خواب غفلت بیدار شویم و دیگر با غرور زیاد پا به زمین مسابقه نگذاریم.

مدافع استقلال شرایط این تیم را مقابل سایپا خوب توصیف کرد و افزود: در این زمان کم نتوانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم. بازیکنان از نظر روحی شرایط چندان خوبی نداشتند و کادر فنی با صحبت هایی که انجام دادند تلاش کردند بازیکنان را از نظر روحی تقویت کنند. برای برد به مصاف سایپا می رویم تا دوباره صدر جدول را پس بگیریم. می دانیم هواداران از باخت ما خیلی ناراحت هستند و می خواهیم با بازی خوب و کسب پیروزی مقابل سایپا آنها  را خوشحال کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها