کد خبر: ۳۸۳۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
پارس فوتبال دات کام، زاید در دربی کاری کرد کارستان. او با هت تریک در این بازی نام خود را جاودانه کرد.
او روایت جالبی از لحظه تعویضش دارد. زاید می گوید: «نیمه اول بازی دنیزلی به من نگفت که خودم را گرم کنم و فکر می‌کردم در دربی هم به من بازی نرسد اما پنج دقیقه مانده بود که نیمه دوم شروع شود دنیزلی به من گفت برو گرم کن. با این حال هنگام تعویض هم چون جواد کاظمیان هم گرم می‌کرد فکر می‌کردم به او بازی بدهد، اما دنیزلی نظرش این بود که من با نوروزی تعویض شوم و خیلی خوشحال شدم.»
 
او ادامه می دهد: «سرمربی تیم به من و مهدوی‌کیا گفت، بروید و بهترین بازی خود را انجام دهید و اگر با این تیم به استقلال ببازیم فاجعه است. وقتی دو بر صفر عقب بودیم دیدم که تماشاگران ما غمگین و ساکت هستند و هر کدام در گوشه‌ای از ورزشگاه کز کرده‌اند غرورم زخمی شده بود و نمی‌توانستم آن فضای سنگین را تحمل کنم. هر لحظه آرزو می‌کردم دنیزلی به من بگوید، بلند شو. وقتی هم که دنیزلی به من دستور گرم کردن داد با خودم فکر می‌کردم چطور می‌توانم این تماشاگران دلشکسته را خوشحال کنم. و در ذهنم راه‌های گلزنی به رحمتی را مرور می‌کردم. با خودم می‌گفتم من برای این تماشاگران غمگین که در این سرما با هزار امید و آرزو به ورزشگاه‌آمده‌اند، چه کار کنم.»
 
او ادامه می دهد: «وقتی محمد نوری آن پاس استثنایی را به من داد گفتم باید حداکثر استفاده را از این موقعیت بکنم. وقتی گل اول را زدم زیاد خوشحالی نکردم و با خودم گفتم: «من می‌توانم گل دوم را هم بزنم. فقط از خدا می‌خواستم یک نفر پیدا شود و باز هم به من پاس بدهد که مهدوی‌کیا این کار را کرد و با پاس عالی خود باعث شد نتیجه مساوی شود و وقتی هم گل دوم را به ثمر رساندم. دلم می‌گفت، ما برنده این بازی هستیم دلم روشن بود که ما این بازی را می‌بریم اما فکر نمی‌کردم گل سوم را هم خودم بزنم که در ادامه حسین (بادامکی) هم پاس بسیار حساسی به من داد تا کار را یکسره کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها