کد خبر: ۳۸۲۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
تشدید دروغ پردازی های خبرگزاری اصلاح طلبان:
ساعتی گذشته خبرگزاری ایلنا با انتشار مصاحبه ای از آقای کنعانی مقدم، از توزیع شب نامه انتخاباتی علیه دکتر علی لاریجانی در قم خبر داد. پس از اینکه در پی گیری های خود از مسئولین انتخاباتی استان قم سخنی را دال بر توزیع شب نامه انتخاباتی علیه دکتر علی لاریجانی در قم نیافت در تماسی تلفنی صحت این مطلب را از آقای کنعانی مقدم جویا شد که ایشان با ابراز بی اطلاعی از آن، خبر مذکور را تکذیب نمود.
ساعتی گذشته خبرگزاری ایلنا با انتشار مصاحبه ای از آقای کنعانی مقدم، از توزیع شب نامه انتخاباتی علیه دکتر علی لاریجانی در قم خبر داد.

خبرنگار پایگاه 598 پس از اینکه در پی گیری های خود از مسئولین انتخاباتی استان قم سخنی را دال بر توزیع شب نامه انتخاباتی علیه دکتر علی لاریجانی در قم نیافت در تماسی تلفنی صحت این مطلب را از آقای کنعانی مقدم جویا شد که ایشان با ابراز بی اطلاعی از آن، خبر مذکور را تکذیب نمود.

آقای کنعانی مقدم با تکذیب این خبر، انتشار خبر توزیع شب نامه انتخاباتی در قم را ساخته خبرنگار ایلنا دانست و بیان داشت: خبرنگار ایلنا از بنده سوال کردند که مطالبی در حال توزیع در کشور بخصوص در قم علیه آقای لاریجانی است و بنده در جواب گفتم که ایشان جزو مسئولین نظام است و اگر این اتفاق افتاده باشد کار غلطی است و این تخلف انتخاباتی است که باید پیگیری شود.

لازم به ذکر است که این خبرگزاری وابسته به اصلاحات بارهای بار با ساختن اخبار کذب و تحریف سخنان مسئولین به شانتاژ رسانه ای علیه برخی از جریانات کشور پرداخته است که این امر دقت مسئولین را در مواجهه با چنین رسانه هایی را می طلبد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
مگه لاريجاني كيه؟ اگه عليه دكتر احمدي نژاد توزيع ميكردن كه ميگفتيد كار خوبيه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
بعد از هزينه كردن اين طيف از مراجع تقليد در ثبت‌نام نامزدي مجلس و فشار مراجع به جامعه مدرسين براي گذاردن آنها در ليست جامعه، نوبت به توزيع شب‌نامه‌هاي دروغين عليه لاريجاني مي‌رسد تا شايد بتوانند مردم بصير و انقلابي قم را وادار به راي دادن به يكي از مردودان فتنه بكنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها