کد خبر: ۳۸۰۳۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
مدافع فصل گذشته تيم فوتبال ملوان گفت كه براي ماندن در پرسپوليس بايد وضعيت قراردادش به‌صورت كامل روشن شود و قرارداد جديد منعقد كند.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسين كنعاني‌زادگان درخصوص اينكه وضعيتش براي حضور در پرسپوليس به كجا رسيد، به خبرنگار تسنيم، گفت: هنوز فرصت نشده كه با مسئولان اين باشگاه صحبت كنم و احتمالا امروز يا فردا در اين زمينه با مسئولان پرسپوليس صحبت خواهم كرد. دوست دارم در پرسپوليس بمانم، ولي فقط يك نيم‌فصل با اين تيم قرارداد دارم و هنوز درمورد عقد قرارداد جديد و مسائل مالي، با باشگاه صحبت نكردم. نمي‌توانم با قرارداد شش‌ماهه در پرسپوليس بمانم و اگر قرار باشد در اين تيم باشم، بايد قراردادم را تمديد كنم.

وي ادامه داد: درمورد اين مسائل بايد با مسئولان پرسپوليس صحبت كنم تا همه چيز روشن شود. مطمئنا بعد از اينكه با پرسپوليس به توافق رسيدم در تمرينات حاضر خواهم شد. مشكل خاصي ندارم، فقط بايد وضعيت قراردادي‌ام براي ادامه حضورم در پرسپوليس مشخص شود.

كنعاني‌زادگان درمورد اينكه چقدر براي قرار گرفتن در تركيب ثابت پرسپوليس اميدوار است‌، تصريح كرد: براي من موفقيت پرسپوليس از همه چيز مهم‌تر است و سعي مي‌كنم به اين تيم كمك كنم. خوشبختانه بازيكنان خوبي به پرسپوليس اضافه شده‌اند و اميدوارم اين تيم در فصل جديد عملكرد خوبي داشته باشد.

اين مدافع درمورد كار كردن با برانكو ايوانكوويچ عنوان كرد: برانكو سابقه روشني در فوتبال ايران دارد و من تعريف او را خيلي شنيده‌ام. او در يكي از مصاحبه‌هايش از من دعوت كرد كه به پرسپوليس بيايم و اين موضوع برايم بسيار خوشحال‌كننده بود. اميدوارم زير نظر اين مربي كار كنم و عملكردم طوري باشد كه هواداران را خوشحال كنم.

كنعاني‌زادگان در پايان درمورد پيشنهاد استقلال گفت: آنها دنبال من بودند و در اين زمينه با مدير برنامه‌هايم صحبت كردند. با اين حال من با پرسپوليس قرارداد دارم و به پيشنهاد استقلال فكر نمي‌كنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها