کد خبر: ۳۸۰۳۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
مدافع تيم ملي بعد از استعلام از سازمان ليگ متوجه شد قراردادي با باشگاه پرسپوليس ندارد.
به گزارش پایگاه 598، محسن كنعاني‌زادگان صبح امروز با حضور در سازمان ليگ و استعلام در مورد مدت زمان قراردادش با باشگاه پرسپوليس متوجه شد قراردادي با اين باشگاه ندارد.

وي در اين باره به خبرنگار تسنيم گفت: فكر مي‌كردم قرارداد پيشين من با باشگاه پرسپوليس 3 ساله بوده و 6 ماه از آن باقي مانده است اما بعد از استعلام از سازمان ليگ متوجه شدم كه قراردادم دو سال‌ونيمه بوده و به اتمام رسيده است.

كنعاني‌زادگان افزود: با شرايط موجود قراردادي با پرسپوليس ندارم اما اولويتم براي فصل آينده پيوستن به اين تيم است هر چند در صورت پرسپوليسي شدن سهميه ليگ برتري به حساب مي‌آيم. خيلي از تيم‌هاي ليگ برتري به من پيشنهاد داده‌اند كه در ميان آنها، پيشنهاد استقلال خيلي جدي است. اولويت اصلي‌ام پرسپوليس است اما اگر وضعيتم مشخص نشود، به پيشنهادات ديگر فكر مي‌كنم.

مدافع تيم ملي در مورد جلسه‌اش با مسئولان باشگاه پرسپوليس گفت: ساعت 10 با محمد تركاشوند جلسه داشتم اما چون كارم در سازمان ليگ طول كشيد دير به باشگاه رسيدم و به اين خاطر هم تركاشوند رفته بود. با اين حال منتظر تماس پرسپوليسي‌ها مي‌مانم تا مذاكرات خود را با مسئولان اين باشگاه انجام دهم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها