کد خبر: ۳۷۹۹۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه تمرینات را در اردوی تیم ملی انجام می‌دادیم، باید تمرکزمان را آنجا می‌گذاشتیم، اما فکرمان انتخاب تیم بعد هم بود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، وحید امیری بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در نشست خبری گفت: ما در اردوی تیم ملی بودیم و شرایط خیلی سختی داشتیم. با توجه به اینکه تمرینات را در اردوی تیم ملی انجام می‌دادیم، باید تمرکزمان را آنجا می‌گذاشتیم، اما فکرمان روی انتخاب تیم بعد هم بود.

وی ادامه داد: من به صدای قلبم گوش کردم و به پرسپولیس آمدم و این خواست خودم و خانواده‌ام بود که پرسپولیسی شوم. امیدوارم بتوانیم این فصل با پرسپولیس نتیجه خوبی رقم بزنیم. من دیشب تا صبح نخوابیدم و همه این موضوع از استرس و هیجان و بیشتر خوشحالی بود. خدا خواست در این ماه عزیز این اتفاق در زندگی من رخ بدهد و همه چیز را به فال نیک می‌گیریم.

امیدوارم سال خوبی برای من و باشگاه باشد و با هواداران و هم تیمی‌هایم سال خوبی را پشت سر بگذاریم. برانکو هم مربی با دانشی است و این را نشان داده و خدا خواسته که من شاگردش باشد. هواداران هم در این مدت که از نفت جدا شدم همیشه به من لطف داشتند و ندای قلب من هم همین بود و باید از حمایت آنها تشکر کنم. امیدوارم در لیگ و آسیا و جام حذفی اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها