کد خبر: ۳۷۹۴۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
به نظر مي رسد پژمان منتظري مدافع محبوب سكوهاي آبي بعد از 2 سال و نيم دوري از استقلال دوباره به تيم سابق خود نزديك شده و با توجه به وضعيت خط دفاعي استقلال شايد اين گزينه بهترين خريد منصوريان براي آبي ها باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، پژمان منتظري پس از شش فصل و نيم پوشيدن پيراهن استقلال راهي قطر شد تا آينده زندگي حرفه‌اي‌اش را كنار تيم‌هاي ام صلال و الاهلي دنبال كند. با اين حال به نظر مي‌رسد با تغييراتي كه در كادر فني الاهلي انجام مي‌پذيرد، پژمان بيشتر از هر زمان ديگري مايل به بازگشت باشد.

بهترين گزينه

استقلال منصوريان بي‌تعارف نيازمند است تا خط دفاع خود را ترميم كند. شايد بازگشت يك مدافع مياني باتجربه و آشنا به شرايط تيم بهترين اتفاق در راه رسيدن به اين هدف باشد.

پژمان منتظري از ابتداي ليگ هفتم تا نيم‌فصل ليگ سيزدهم، با استقلال بود تا امروز به عنوان يك كاپيتان باسابقه شانس بازگشت به جمع آبي‌ها را داشته باشد.

رفت؛ استقلال پنجم شد

پژمان منتظري آخرين بار سه‌شنبه سوم دي ماه سال 92 پيراهن استقلال را بر تن كرد. در ايستگاه بيستم ليگ سيزدهم، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها موفق شد تا با گل دقيقه 40 حنيف عمران‌زاده داماش را شكست دهد و اين آخرين مرتبه‌اي بود كه پژمان در ليگ برتر ايران توپ زد.

جالب اينكه اين مدافع ملي‌پوش يك هفته قبل در ديدار شاگردان امير قلعه‌نويي برابر صبا موفق شده بود براي آخرين مرتبه با پيراهن استقلال گلزني كند.

جمعه 29 آذرماه سال 92 محمد قاضي (40) و پژمان منتظري (66) دروازه صبا را باز كردند تا خاطره خوشي از آخرين روزهاي فعاليت پژمان كنار آبي‌ها به ثبت برسد.

با اين حال خروج منتظري از ليست استقلال عاملي شد براي ضعف شديد خط دفاعي آبي‌ها.

قهرمان ليگ دوازدهم در پايان فصل پنجم شد در حالي‌ كه خيلي از كارشناسان خروج منتظري از خط دفاعي تيم ژنرال را يكي از عوامل اصلي ناكامي‌اش قلمداد كردند.

 

66 عدد شانس

به هر تقدير پژمان در دقيقه 66 بازي با صبا آخرين گل استقلالي‌اش را زد و راهي ام‌صلال شد تا در ليگ ستارگان قطر شماره پيراهن 66 اين تيم را بر تن كند.

منتظري از هفته چهاردهم فصل 14-2013 ليگ ستارگان قطر به تركيب ام‌صلال اضافه شد و خيلي سريع به انتخاب اول كادر فني تيم جديدش در خط دفاع تبديل شد.

جالب اينكه در اولين ديدار پاقدم پژمان براي ام‌صلال عالي بود چون اين تيم در حضور 90 دقيقه‌اي منتظري با 4 گل المعيدر را درهم كوبيد.

 

33 الاهلي

منتظري فصل بعد هم از بهترين‌هاي ام‌صلال بود. پژمان طي 26 بازي فصل حضوري ثابت در تركيب تيمش داشت تا 2 گل به الشمال و الوكره بزند.

حضور عالي پژمان در ام‌صلال سبب شد تا از ابتداي ليگ 16-2015 ستارگان باشگاه الاهلي اقدام به جذب اين مدافع ملي‌پوش ايراني كند.

پژمان در الاهلي بد كار نكرد تا اينكه مصدوميت بي‌موقع در روند روبه جلوي او خلل ايجاد كرد. منتظري فوتبال ايران در نهايت 18 بازي براي الاهلي انجام داد، در حالي كه فقط 3 مرتبه كارت زرد داوران را پيش روي خود ديد.

 

5 هزار دقيقه ميان ستارگان

پژمان منتظري طي دو فصل و نيم حضور در ليگ ستارگان 57 بازي انجام داد در شرايطي كه فقط 2 بازي را از روي نيمكت ذخيره‌ها آغاز كرد. اين مدافع ملي‌پوش ايراني روي هم 4 هزار و 986 دقيقه پيراهن دو تيم ام‌صلال و الاهلي را بر تن كرد تا تجربه‌اي جالب توجه را در فوتبال قطر به ثبت برساند.

شايد بازگشت او به فوتبال ايران و تيم استقلال پس از كسب تجربيات جديد بهترين خبر براي هواداران تيمي باشد كه در خط دفاع خود نيازمند جذب يك مهره كارآمد هستند.

 

جدول عملكرد پژمان منتظري در ليگ ستارگان قطر

فصل

تيم

تعداد بازي

حضور در تركيب اصلي

مجموع دقايق بازي

گل زده

نكته ويژه

2013-14

ام‌صلال

13

13

1170

-

از هفته چهاردهم به تركيب ام‌صلال اضافه شد

2014-15

ام‌صلال

26

26

2340

2

به الشمال و الوكره گل زد

2015-16

الاهلي

18

16

1476

-

3 كارت زرد دريافت كرد

مجموع

57

55

4986

2

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها