کد خبر: ۳۷۸۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
بهترين گلزن تاريخ باشگاه استقلال در حالي به احتمال فراوان فصل بعد از جمع آبي‌ها جدا مي‌شود كه او در فصلي كه گذشت قرارداد عجيبي را با استقلال امضا كرده بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، بهترين گلزن تاريخ باشگاه استقلال در حالي به احتمال فراوان فصل بعد از جمع آبي‌ها جدا مي‌شود كه او در فصلي كه گذشت قرارداد عجيبي را با استقلال امضا كرده بود.

برهاني 9 سال تجربه حضور در استقلال را دارد اما در دو سه سال آخر حضورش در اين تيم هرگز مهره‌اي نبود كه بتواند گره از كار استقلال باز كند و هرسال هم بحث‌هايي در مورد جدايي‌اش مطرح مي‌شد كه در نهايت در روزهاي آخر نقل و انتقالات به دليل سابقه بالايش ماندني مي‌شد. بازيكني كه در 3 سال گذشته هرگز نتوانست گره از كار آبي‌ها باز كند در اين فصل قرارداد ثبتي‌اش با استقلال 750 ميليون تومان بوده است كه همين رقم بسيار بالا است اما بندي در قرارداد او وجود داشته كه مي‌توانسته رقم قراردادش را تا 150 ميليون تومان ديگر بالا ببرد.

در قراردادي كه او با باشگاه استقلال امضا كرده بود آمده كه اين بازيكن در صورتي كه 15 بازي براي استقلال به ميدان برود قراردادش به 900 ميليون تومان افزايش پيدا مي‌كند. اين قرارداد عجيبي در حالي بسته شده است كه برهاني چند سالي است كه مهره تاثيرگذاري در استقلال نيست و البته بازي كردن در نيمي از بازي‌ها نمي تواند مزيتي براي يك مهاجم محسوب شود.

جالب است كه بدانيد برهاني در اين فصل بعد از بازي با پرسپوليس نيمكت‌نشين شد و ديگر تا پايان فصل براي استقلال بازي نكرد تا متممي كه در قراردادش است اجرايي نشود. در اين بين گفته مي‌شود بازي نكردن برهاني در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر با تصميم مديران باشگاه بوده است تا 150 ميليون متممي كه در قرارداد او بوده است اجرايي نشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها