کد خبر: ۳۷۷۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
شرکت سامسونگ الکترونیکس در بیانیه ای اعلام کرد: متاسفه اخیراً کلیپی بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط شبکه کابلی HOT اسرائیل در اهانت به مردم شریف ایران تولید شده که شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می کند.
فارس، به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این 4 نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

پس از انتشار این تبلیغ، مجموعه شرکت سامسونگ الکترونیکس، در محکومیت ویدئو ساخته شده توسط کانال HOT، بیانیه ای  صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: " اهداف و سیاست کلی شرکت سامسونگ در تمام دنیا و خصوصا در کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر مبنای گسترش و اشاعه صلح و دوستی بین مردم تمامی جهان پایه گذاری شده است.

حمایت از بازی های المپیک به عنوان نماد صلح و دوستی، حمایت بی دریغ از جراحی های صعب العلاج کودکان در سراسر جهان مبین این اظهارات است.

متاسفه اخیرا در کلیپی که بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط یک شرکت اسرائیلی با نام شبکه کابلی HOT تولید شده است بی محابا و بدون هیچ گونه پایه و اساسی به مردم شریف ایران اهانت شده است.

اصولا انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم بوده و شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می نماید.

بدیهی است شرکت سامسونگ هیچ گونه نقشی در تولید این کلیپ نداشته است و شبکه کابلی HOT صرفا در این کلیپ از تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برای بینندگان خود استفاده نموده است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
اول کارشون رو انجام می دن بعد اعلام می کنند ((چیز زیادی ))خوردیم.دراز گوش خودتون هستید و اربابان ابله تر از خودتون. حالا که دیدید محصولاتتون در این وضعیت نابسامان اقتصادی توسط ایران تحریم خواهد شد به عمق فاجعه پی بردید.حالا برید و از صهیونیست ها ضرر و زیانتون رو مطالبه کنید ببینید یه پول سیاه کف دستتون می ذارن.
پاسخ
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
گور بابای نداشته شون خندیدن. عمرآ اگر بی خبر باشن کثافتا. تنفرم نسبت به سامسونگ بیشتر شد
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر سامسونگ
پاسخ
tantan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
دروغ میگن پدر...اااا خودشون همه کاره ان کارشونو میکنن بعد میگن بیخبریم.
پاسخ
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
صاحبان شرکت سامسونگ راه خوبی برای
تبلیغ برندتان انتخاب نکردید ... من خودم از
از کسانی هستم که خیلی تبلیغ برای خرید
سامسونگ کردم ... متاسفم برای خودم و تمام کسانی که شما را حمایت کردند ..
همه چیز دروغ

(vip ) شما نابودی مردم ایران است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها