کد خبر: ۳۷۷۱۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
بازیکن پیشین تیم فوتبال النصر امارات در آستانه بازی این تیم با تراکتورسازی ایران، روش این تیم ایرانی را منسوخ و قدیمی دانست!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، «خلیل غانم» در آستانه بازی برگشت النصر امارات با تراکتورسازی ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که فردا سه شنبه در تبریز برگزار می‌شود، تلاش و روش باشگاه تراکتورسازی برای پیروزی در این مسابقه را قدیمی خواند!

اینستاگرام باشگاه تراکتورسازی در روزهای اخیر از تماشاگران این تیم خواسته است تا با حضور در ورزشگاه برای بازی برگشت، به کمک این تیم بیاید و با حمایت از نماینده ایران باعث صعودش به مرحله یک چهارم نهایی شوند.

خلیل غانم در این خصوص گفت: ما مسابقات زیادی در ایران برگزار کردیم. تیم‌ها و کشورهای زیادی از این راه برای افزایش روحیه جنگندگی بازیکنانشان استفاده می‌کنند ولی دوره این کارها در فوتبال یک دهه پیش تمام شده است و دیگر نمی‌توانید چنین حرکات بچگانه‌ای را در فوتبال پیدا کنید چرا که حضور پرشمار هواداران و نیاز جدی تراکتورسازی به پیروزی در این مسابقه، در نهایت به ضرر این تیم ایرانی تمام خواهد شد!

بازیکن پیشین تیم النصر در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است که بازیکنان النصر بخصوص در ۱۵ دقیقه اول بازی تمرکز داشته باشند و گلی دریافت نکنند. بعد از آن بازی به تعادل کشیده می‌شود. با توجه به اینکه تراکتورسازی برای گلزنی جلو می‌کشد و مدام حمله می‌کند، کار برای النصر ساده می‌شود و بازیکنان می‌توانند روی ضد حملات گل بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها