کد خبر: ۳۷۶۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
پزشكاني كه در روزهاي گذشته مداواي مصدوميت كاپيتان تيم فوتبال استقلال را برعهده داشته اند اعتقاد دارند مصدوميت مجتبي جباري هنوز به طور كامل بهبود نيافته و حضورش در ديدار برابر پرسپوليس خطر تهديد مصدوميت را به دنبال خواهد داشت اما تصميم نهايي با كادر فني است.
طي روزهاي گذشته صحبت هاي ضد و نقيض زيادي در مورد حضور مجتبي جباري در ديدار با پرسپوليس مطرح شده و كادر فني استقلال نيز استفاده از او را به نظر كادر پزشكي تيم و پزشكان مشاور منوط كرده بود.

به گزارش مهر، با اين حال پزشكاني كه در روزهاي گذشته وضعيت مصدوميت كاپيتان استقلال را زير نظر داشته اند اعلام كرده اند مصدوميت او به طور كامل برطرف نشده و در صورتي كه برابر پرسپوليس به ميدان برود ممكن است دچار مصدوميت شديدتر شود و دوران درمانش نيز به طول بينجامد.

اين گروه متخصص كه شامل پزشكان باشگاه استقلال و برخي پزشكان متخصص ارتوپدي خارج از باشگاه مي شوند ضمن اعلام نظر نهايي خود، تصميم گيري در مورد بازي كردن مجتبي جباري را به تصميم كادر فني منوط دانسته اند اما تاكيد كرده اند اگر او بازي نكند بهتر است.

اكبر رضايي پزشك تيم فوتبال استقلال ظهر امروز پنجشنبه و در فاصله چند ساعت تا ديدار هفتادوچهارم استقلال و پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرين وضعيت مصدوميت جباري گفت:  مصدوميت مجتبي از ناحيه مينيسك پاي چپ هنوز به طور كامل بر طرف نشده و در آخرين جلسه اي كه با پزشك متخصص مجتبي جباري داشتيم وي اعتقاد دارد كه درمان جباري بايد ادامه پيدا كند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر موفق شده ايم درد جباري را كنترل كنيم، تاكيد كرد: با توجه به وضعيت مصدوميت جباري و مشورتي كه با چند پزشك متخصص داشته ايم به اين نتيجه رسيديم كه وي نبايد تحت فشار قرار گيرد و ما نيز اين موضوع را به كادر فني تيم استقلال انتقال داده ايم. بنابراين استفاده از مجتبي جباري در بازي با پرسپوليس فقط به نظر كادر فني بستگي دارد.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و چهارم يازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر ساعت 18 روز پنجشنبه به قضاوت عليرفغاني در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها