کد خبر: ۳۷۶۱۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
توصيه هاي قرارگاه عمار به دو گروه اصولگرا
قرارگاه عمار در بيانيه اي از اصولگرايان خواست كه با توجه به اينكه اكنون فرصت اتحاد و اشتراك نظر فراهم نشده است از تخريب همديگر كه منافع دشمنان را در پي دارد پرهيز نمايند.
در اين بيانيه آمده است: گروهي از اصولگرايان معتقدند كه بايد با سعه صدر و سماجت بيشتري به آرايش نيروها براي ورود به مجلس اقدام نمايند و گروه ديگر زمانه را نيازمند چنين بردباري و سماجتي نمي بينند و تحمل نيروهايي كه از قوت چنداني برخوردار نيستند را به صلاح نمي دانند. هر دو نيز براساس دركي كه از اصول و اصولگرايي دارند مشي خود را دقيق تر و مناسب تر با اين مقطع از تاريخ انقلاب اسلامي مي دانند. چاره كار نه در تخريب و متهم كردن همديگر به خروج از اصولگرايي و نه در تنازل از تشخيص و اجتهاد خود نسبت به شرايط سياسي و اجتماعي است. مزيت مردم سالاري ديني در همين است كه اطراف گوناگون و گروه هاي مختلف، پيشنهادهاي خود را به مردم عرضه و از مباني و مستندات و استدلال هاي خود به شكلي منطقي و اخلاقي دفاع كنند و در نهايت به راي و انتخاب اكثريت مردم گردن بگذارند.
اظهارات علي مطهري تكذيب شد
جبهه متحد اظهارات علي مطهري كه وي در ليست جبهه متحد قرار گرفته است را تكذيب كرد.
هفته نامه 9دي روز چهارشنبه به نقل از علي مطهري نوشت: وي در جلسه جبهه متحد اكثريت آراي لازم را به دست آورده و كانديداي جبهه متحد براي انتخابات مجلس نهم است.
پس از انتشار اين خبر توسط سامانه پيامكي 9 دي علي مطهري با تكذيب اين خبر گفت: روز چهارشنبه در مجلس در حال وضو گرفتن بودم كه آقاي رسايي از راه رسيد و پس از احوالپرسي گفت چه خبر؟ در پاسخ به ايشان گفتم كه شنيده ام روز گذشته در جبهه متحد اصولگرايان درباره من راي گيري كرده اند و من راي آورده ام.
مطهري تصريح كرد: ايشان (رسايي) همين مطلب خصوصي را به عنوان مصاحبه و به صورت پيامك منتشر كرد كه كار درستي نبود.
در همين حال مسئول روابط عمومي جبهه متحد اصولگرايان با تكذيب اظهارات علي مطهري گفت: به جز نامزدهاي روحاني و بانوان در مورد هيچ نامزدي تصميم گيري نشده است و لذا ادعاي آقاي علي مطهري مبني بر اينكه براي فهرست جبهه متحد اصولگرايان انتخاب شده، صحت ندارد.
مجتبي توانگر در گفت وگو با فارس گفت: ادعاي آقاي علي مطهري مبني بر اينكه در ليست جبهه متحد حضور دارد تكذيب مي شود.
وي اضافه كرد: برخي پيامكهاي تخريبي و خبرسازي ها وجود دارد كه مي خواهند افرادي را به ليست جبهه متحد منصوب كنند كه اين اخبار كذب و از گروههاي نفوذي جريان انحرافي كه خود را اصولگرا مي دانند توليد و در جامعه شايع مي شود.
توانگر گفت: متاسفانه حجم تخريب و شايعه عليه جبهه متحد اصولگرايان بسيار سنگين و مشكوك است به طوري كه گويي يك مركز عمليات رواني صرفا براي تخريب جبهه متحد شكل گرفته است.
وي اضافه كرد: البته جبهه متحد براي حفظ وحدت و همگرايي اصولگرايان و حفظ گفتمان انقلاب اسلامي بنايي براي پاسخگويي به اين تخريب ها و شايعات را ندارد و اقدامات اثباتي خود را پيگيري مي كند.
جبهه متحد اصولگرايان:
اصلاح طلبان و منحرفان با چراغ خاموش
وارد صحنه شده اند
روابط عمومي جبهه متحد اصولگرايان، تأكيد كرد: اين ساده انگاريست كه جريان دوم خرداد و جريان انحرافي در صحنه رقابت نيست. اكنون براساس اطلاعات رسمي و غير رسمي، اين دو جريان با چراغ خاموش، موتور روشن و مهره هاي به اصطلاح سفيد وارد فضاي انتخابات شده اند.
پايگاه اطلاع رساني جبهه متحد اصولگرايان در پاسخ به سؤال يكي از كاربران خود مبني بر اينكه «با توجه به وضعيت حضور اصلاح طلبان و انحرافي ها در انتخابات، جبهه متحد چقدر به رقابت بين اصولگرايان باور دارد؟»، نوشت: براساس آمارهاي رسمي در ميان داوطلبين نامزدي انتخابات مجلس نهم، 34 درصد از طيف اصولگرا، 14 درصد اصلاح طلب و 23 درصد گروه هاي مستقل و جديد در انتخابات ثبت نام كرده اند. البته آمارهاي غير رسمي حكايت از آن دارد كه از 700 تا 1200 نامزد جبهه دوم خرداد در اين انتخابات، داوطلب نمايندگي هستند.
اين ساده انگاريست كه جريان دوم خرداد و جريان انحرافي در صحنه رقابت نيست. اكنون براساس اطلاعات رسمي و غير رسمي، اين دو جريان با چراغ خاموش، موتور روشن و مهره هاي به اصطلاح سفيد وارد فضاي انتخابات شده اند.
معرفي كانديداهاي جامعه روحانيت به جبهه متحد
تا آخر هفته
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: معرفي كانديداهاي روحانيت به عهده جامعه روحانيت مبارز است و در اين هفته جامعه روحانيت كانديداهاي خود را به جبهه متحد اصولگرايي معرفي مي كند.
جلسه شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز سه شنبه شب با اكثريت اعضا و با حضور آيت الله مهدوي كني دبير كل جامعه روحانيت مبارز تهران برگزار شد.
حجت الاسلام «احمد سالك» سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در گفت وگو با فارس در همين زمينه با اشاره به مباحث مطرح در نشست گفت: اعضاي جامعه روحانيت در ابتدا طبق روال مباحث مطرح درباره اخبار داخلي و بين المللي و منطقه اي مربوط به كشورمان را مورد بحث و بررسي قرار دادند.
قطعي شدن 150 نامزد جبهه پايداري
سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينكه ليست جبهه پايداري و جبهه متحد اصولگرايان در تهران متباين خواهد بود، گفت كه اين دو ليست با يكديگر هم پوشاني خواهند داشت.
«كامران باقري لنكراني» در گفت وگو با فارس افزود: طبق بررسي هايي كه انجام داديم، در برخي حوزه ها جبهه پايداري با جبهه متحد نامزد مشترك خواهيم داشت و برهمين اساس است كه مي گوييم همپوشاني بين دو ليست وجود دارد.
سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينكه 150 نامزد جبهه پايداري براي سراسر كشور تا امروز قطعي شده است، گفت: براساس وسواس نامزدهاي خود را انتخاب مي كنيم چون معتقديم افراد بايد براساس اصول و معيارهاي گفتمان انقلاب اسلامي انتخاب شوند، ولو اينكه عضو جبهه پايداري نباشند.

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها