کد خبر: ۳۷۵۸۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان اعلام كرد كه رفتن سرمربي اين تيم به سپاهان منتفي شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، علي پوركياني درباره اينكه استقلال خوزستان به مقام قهرماني رسيد و پرسپوليسي كه رقيب آنها بود دوم شد، گفت: ما براي قهرماني مستحق‌تر بوديم، چون 27، 28 هفته در صدر جدول قرار داشتيم و توانستيم اين جايگاه را حفظ كنيم. به نظرم دومي هم براي پرسپوليس كافي است و ما به حق‌مان رسيديم.

وي افزود: خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم با اين قهرماني دل مردم خوزستان را شاد كنيم. از تمام مديران گرفته تا اعضاي هيئت مديره اين فصل برنامه‌ريزي كرده بوديم تا بتوانيم مردم خوزستان را شاد كنيم كه خوشبختانه اين اتفاق رقم خورد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصريح كرد: تيمي داشتيم كه از هفته اول در بالاي جدول بود و در پايان ليگ هم سكوي قهرماني را از كسي نگرفتيم، بلكه ما اول بوديم و جايگاه خودمان را حفظ كرديم.

پوركياني درباره وضعيت عبدالله ويسي در تيم استقلال خوزستان و بحث ادامه همكاري با اين مربي كه حضورش در سپاهان مطرح شده است، گفت: حضور ويسي در سپاهان منتفي است. او در تيم ما مي‌ماند و با قدرت به كارش ادامه مي‌دهد. مي‌خواهيم براي فصل آينده تيمي مقتدر را براي ليگ قهرمانان آسيا آماده كنيم.

وي در خصوص اينكه براي بازيكنان و كادر فني بابت قهرماني چقدر پاداش در نظر گرفته است، اظهار داشت: موضوع پاداش يك مسئله شخصي است و هيئت مديره تصميم گرفته اين رقم را اعلام نكنيم. تا دو سه روز آينده نيز اين پاداش را پرداخت خواهيم كرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها