کد خبر: ۳۷۵۶۳
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
مشکل اصلی پرسپولیس در خط هافبک است جایی که آنها در نبود زارع باید با ترکیب بادامکی ، کریمی و نوری بازی کنند که با این وصف این خط استحکام لازم را ندارد.
تک بازی جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی بود که دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال شهرآورد هفتاد و سوم را برگزار کردند. در آن زمان پرسپولیسی ها به روز و زمان بازی معترض بودند و علت اعتراضشان هم این بود که با کلی بازیکن مصدوم مواجه هستند.

به گزارش گل، حالا بعد از چندین هفته، در دیدار برگشت لیگ برتر پرسپولیسی ها این بار با مصطفی دنیزلی به مصاف استقلال خواهند رفت و این بار در نگاه اول کفه ترازو از نظر شرایط بازیکن به سود پرسپولیسی هاست . اما وقتی شما با پزشک پرسپولیس حرف می زنید طوری دلتان را خالی می کند که آرزو می کنید کاش استقلالی بودید!

.  پرسپولیسی ها هم مثل رقیبشان با تعدادی بازیکن مصدوم همراه هستند. آنها 4 بازیکن اصلی را به همراه نخواهند داشت . غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر، علیرضا محمد ومازیار زارع مصدومند و بالای 90 درصد به دربی نمی رسند. در عین حال آنها وحید هاشمیان و محمد نصرتی را هم ندارند تا  همه چیز نگران کننده باشد.

مشکل اصلی پرسپولیس در خط هافبک است جایی که آنها در نبود زارع باید با ترکیب بادامکی ، کریمی و نوری بازی کنند  که با این وصف این خط استحکام لازم را ندارد.
ولين تركيبي كه به ذهن مي‌رسد و البته بعيد نيست كه به زمين برود اين خواهد بود: دروازه‌بان: حسين هوشيار، مدافعان مياني: عليرضا نورمحمدي و مجتبي شيري، مدافعان كناري: ابراهيم شكوري، مهدي مهدوي‌كيا، هافبك‌ها: حسين بادامكي، محمد نوري و علي كريمي، مهاجمان: جواد كاظميان، هادي نوروزي و مهرداد اولادي.

اگر شانس حضور نفراتي مثل اميرحسين فشنگچي را در تركيب كم و مهره‌هايي مثل آقازماني و زايد را ناچيز بدانيم بايد بررسي كنيم كه در صورت آماده شدن چهار مصدوم تيم و حضورشان در تركيب اصلي چه اتفاقي رخ مي‌دهد.
اگر محمد برسد: مهدوي‌كيا مدافع راست نخواهد بود؛ يا روي نيمكت مي‌نشيند يا به عنوان بال راست بازي مي‌كند كه البته اين اتفاق از ابتداي بازي بعيد به نظر مي‌رسد.
اگر علي عسگري برسد: شايد مثل بازي با ذوب‌آهن مدافع راست باشد، شايد هم مهاجم گوش راست و در آن صورت احتمالا جواد كاظميان جايي در تركيب نخواهد داشت.

اگر مازيار برسد: در اين صورت بادامكي باز هم نيمكت‌نشين خواهد بود و زارع پشت سر نوري و كريمي بازي مي‌كند.
اگر رضايي برسد: اندك شانس‌هاي حضور كاظميان و زايد در تركيب رنگ مي‌بازد و غلام مثل 6 بازي قبلي به عنوان مهاجم گوش براي دنيزلي بازي خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها