کد خبر: ۳۷۵۵۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
نائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت که جمع بندی بحث‌های قرارگاه عمار درباره انتخابات مجلس نهم تا ساعاتی دیگر در بیانیه‌ای منتشر خواهد شد.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در گفت‌و‌گو با فارس گزارشی از جلسات قرار گاه عمار پیرامون انتخابات ارائه کرد.

 نایب رئیس شورای مرکزی قرار گاه عمار در این گفت‌و‌گو ضمن اشاره به جلسات متعدد قرار گاه در ماه‌های اخیر پیرامون انتخابات گفت: جمع بندی بحث ها امروز تا ساعاتی دیگر در بیانیه‌ای منتشر خواهد شد.

 وی از همه فعالان فرهنگی حزب الله خواست مفاد بیانیه را مورد توجه قرار دهند.

 حجت الاسلام پناهیان با اشاره به پرسش‌های متعددی که از سوی فعالان فرهنگی و سیاسی کشور از اعضای قرار گاه عمار در زمینه انتخابات پرسیده می‌شود، اظهار امیدواری کرد که بیانیه اول قرار گاه پیرامون انتخابات به بخشی از این پرسش‌ها پاسخ گوید.

 وی همچنین اظهار داشت جلسات قرار گاه عمار برای رصد مسائل فرهنگی - سیاسی کشور به طور منظم ادامه دارد و نتایج آن به شکل بیانیه و اعلام مواضع رسمی از سوی روابط عمومی منتشر خواهد شد.

 حجت الاسلام پناهیان همچنین از تقاضای رسمی نزدیک به دویست هزار نفر از فعالان فرهنگی کشور برای ارتباط با قرار گاه خبر داد و اعلام کرد در حال برنامه ریزی برای فعال کردن شبکه ارتباطی قرار گاه هستیم.

 شایان ذکر است قرار گاه عمار مجمع هم اندیشی جمعی از چهره‌های فرهنگی ولایی است که نام‌هایی چون حسن عباسی، سعید قاسمی، حجت الاسلام ماندگاری حجت الاسلام اسلام ثمری، حجت الاسلام مهدی طائب، نادر طالب زاده، وحید جلیلی، حسین یکتا، حسین الله کرم و ... در شورای مرکزی آن به چشم می‌خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها