آمار سال 2015 در این زمینه نیز در نوع خود جالب است. طبق انتظار، بارسلونا با میانگین 586,233 فالوئر و رئال مادرید با 547,155 فالوئر در رده ی اول و دوم قرار گرفته اند ولی نکته جالب توجه در این زمینه، اختلاف تقریبا دو برابری آنها با منچستریونایتد با 261,568 فالوئر و بایرن مونیخ با 238,112 فالوئر است. در حقیقت دو غول اسپانیایی با جذب فوتبال دوستان به مراتب جذاب تر از بایرن مونیخ و منچستریونایتد هستند و این در حالیست که رئال در سال 2015 ،عملکرد خوبی نیز نداشت.
پس از آنها، چلسی( 199,865) و پاری سن ژرمن (190,314) قرار گرفته اند که هر
دو تیم، در چند سال اخیر و به واسطه سرمایه گذاری رشد کرده اند و مطرح
شدند که این قدرت سرمایه گذاری در جذب مخاطب و رشد تیم را نشان میدهد.
پس از آنها آرسنال ونگر با 158,424 فالوئر قرار گرفته و در رده ی هشتم، یوونتوس با 156,134فالوئر حضور دارد که با وجود صعود به فینال چمپیونزلیگ و قهرمانی در دو جام دیگر، همچنان نتوانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند و رتبه ای بهتر از هشتم پیدا نکرده است. در رده ی نهم، منچسترسیتی(117,697) قرار دارد و پس از آنها در رده ی دهم، حضور لیورپول(110,496) جالب توجه است.
قرار گرفتن تنها 1 تیم ایتالیایی در بین 10 تیم نشان میدهد که فوتبال
دوستان، قید لیگ ایتالیا را زده اند و توجهات به این لیگ، به کمترین میزان
ممکن رسیده است. همچنین حضور 5 تیم لیگ برتری در این لیست نشان میدهد که
توجهات به این لیگ همچنان در بالاترین سطح است و همچنان جذاب ترین لیگ برای
فوتبال دوستان است.
اما نکته دیگر این لیست، فالو شدن 3 برابری رئال و بارسا در اینستاگرام
نسبت به فیس بوک است. با توجه به اینکه میانگین سنی کاربران اینستاگرام ،
پایین تر از دیگر شبکههای اجتماعی نظیر فیس بوک است، این آمار نشان
میدهد که رئال و بارسا در جذب مخاطبین جوان موفق بوده اند و توانسته اند
توجه افرادی که قصد انتخاب تیمی برای هواداری دارند را به خود جلب کنند.