کد خبر: ۳۷۲۸۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توان پرسپولیسِ ادوار مختلف را با همدیگر مقایسه کرد اما به این پرسپولیس می‌توان گفت «زلزله».
به گزارش پایگاه 598، وحید قلیچ در خصوص پیروزی 2-صفر پرسپولیس مقابل استقلال اهواز و تثبیت صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خیلی خوب شده است. نمی‌توان پرسپولیسِ ادوار مختلف را با همدیگر مقایسه کرد چون کار درستی نیست اما به این پرسپولیس می‌توان گفت «زلزله».

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در هر بازی گل می‌زند و خط حمله بسیار خوبی دارد. البته این تیم در خط دفاع ضعف‌هایی دارد ولی چون بازی‌ها را خیلی خوب می‌برد شبیه به «پرسپولیسِ زلزله» شده است. با این حال من دوست ندارم مقایسه کنم.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که برانکو ساخته به راحتی توانست استقلال را در دربی شکست دهد. اگر پرسپولیس بدشانس نبود و در خط دفاع اشتباهات کمتری رخ می‌داد، می‌توانست با تفاضل گل بیشتری به پیروزی برسد.

قلیچ خاطرنشان کرد: یک بار علی علیپور موقعیت تک‌به‌تک با مهدی رحمتی را از دست داد و یک پنالتی هم در نیمه اول از دست رفت که همین دو موقعیت می‌توانست نتیجه را 6-صفر کند. اگر پرسپولیس گل نمی‌خورد نتیجه خیلی بهتر از این‌ها می‌شد.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحالم که برانکو قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد. این اتفاق بسیار خوبی است. باید از همه زوایا به ماندن برانکو فکر کرد. تصور می‌کنم پرسپولیس با برانکو می‌تواند خیلی بیشتر پیشرفت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها