کد خبر: ۳۷۰۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
با وجود گذشته بيش از دو ساعت از اتمام بازي تراكتورسازي و استقلال به دليل ازدحام هواداران تراكتورسازي، هنوز اتوبوس آبي‌پوشان از ورزشگاه يادگار امام (ره) خارج نشده است.
ایسنا، ديدار تيم‌هاي تراكتورسازي و استقلال در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال با حاشيه‌هاي زيادي همراه بود كه از جمله آن‌ها مي‌توان به شعارهاي اعتراض‌آميز و شديد‌اللحن هواداران تبريزي عليه داور مسابقه اشاره كرد.

* پس از اعلام پنالتي اول به سود استقلال هواداران تراكتورسازي تبريز كه معتقد بودند داور به اشتباه اين تصميم را گرفته است، با پرتاب گلوله‌هاي برفي و سنگريزه، دقايقي جو بازي را متشنج كردند كه در همين اثنا دوربين يكي از عكاسان كنار زمين نيز با برخورد سنگ به آن، شكست.

*در نيمه دوم و در حالي كه هواداران تراكتورسازي نسبت به نيمه اول كمي آرام شده بودند، بار ديگر با ديدن يك صحنه مشكوك در محوطه جريمه استقلال اعتقاد داشتند كه داور بايد به سود تيم‌شان پنالتي اعلام مي‌كرد كه با امتناع داور از چنين تصميمي، هواداران اقدام به شكستن صندلي‌ها و پرتاب آن‌ها به درون زمين كردند.

*هواداران تبريزي پس از بازي نيز تعداد زيادي از صندلي‌هاي ورزشگاه يادگار امام را شكسته و به درون زمين پرتاب كردند و در همين حين داور مسابقه را با شعارهاي خود تهديد مي‌كردند.

*بازيكنان و تيم داوري كه پس از پايان بازي قصد داشتند به درون رختكن بروند با گلوله‌هاي برفي هواداران تراكتورسازي روبه‌رو شدند و تنها با كمك نيروي انتظامي و يگان مستقر در ورزشگاه موفق شدند به سلامت به رختكن برسند.

* از تبريز خبر مي‌رسد كه اتوبوس تيم فوتبال استقلال با گذشت حدود 2 ساعت از پايان بازي، همچنان در ورزشگاه باقي مانده تا جو بيرون ورزشگاه آرام شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها