کد خبر: ۳۶۹۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۴۲     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال يك شنبه با انجام 9 ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي شود و در مهمترين ديدارها تراكتورسازي، تيم دوم جدول ميزبان استقلال صدرنشين است، پيروزي از ذوب آهن پذيرايي مي كند و تيم هاي قعرنشين شاهين و مس سرچشمه در بوشهر به مصاف يكديگر مي روند.
در مهمترين ديدار هفته بيست و سوم ليگ برتر، تراكتورسازي در تبريز به مصاف استقلال مي رود. نتيجه اين ديدار مي تواند به تغيير صدرنشين جدول رده بندي بينجامد؛ جايي كه تراكتورسازي مي تواند با پيروزي برابر حريف آبي پوش خود و با كسب چهل و پنجمين امتياز خود به صدرنشين تازه ليگ برتر تبديل شود. اين در حالي است كه اين تيم در بازي رفت موفق شده بود حريف نامدارش را در تهران و برابر چشمان هوادارانش شكست دهد و امروز با روحيه بالاتري نسبت به حريف وارد ميدان مي شود.
در سوي ديگر ميدان، استقلالي قرار گرفته است كه پس از دو شكست متوالي برابر مس كرمان و فجرسپاسي، هفته گذشته موفق شد در تهران فولاد را شكست دهد و كمي روحيه خود را براي رويارويي با تيمي كه سرمربي سابقش در رأس كادر فني آن حضور دارد، بهبود ببخشد. همچنين اين ديدار براي آبي هاي تهران از ويژگي خاصي نيز برخوردار است. اين بازي پيش درآمدي براي دربي بزرگ پايتخت است و اين مسئله مي تواند فشار رواني زيادي را به شاگردان پرويز مظلومي وارد سازد.
در ديگر ديدار مهم هفته بيست و سوم، سرخ پوشان تهراني در بازي پيش از دربي پذيراي ذوب آهن هستند. اين تيم كه نيم فصل دوم را با هدايت مصطفي دنيزلي بهتر از نيم فصل اول شروع كرد و به نتايج خوبي مانند پيروزي 4 بر 1 برابر شاهين دست يافت، هفته گذشته در آبادان با دريافت چهار گل از نفت، مغلوب شد تا بار ديگر فشارهاي نيم فصل اول را به خاطر بياورد. اين تيم كه در نيم فصل دوم اميد زيادي به حضور هواداران در ورزشگاه داشت، اينك بايد اميدوار باشد كه در برابر چشمان هواداران زخم خورده خود به نتيجه اي در خور دست پيدا كند.
در سوي ديگر ميدان ذوب آهن حضور دارد. سبزپوشان اصفهاني در فصل يازدهم هيچ شباهتي به تيمي كه در فصل هاي گذشته يكي از اميدهاي قهرماني در ايران و آسيا بود، ندارد. اين تيم كه در طول فصل جاري با مشكلات مالي عديده اي روبرو بوده است در آستانه ديدار حساس با پيروزي، درگير بحراني تازه است؛ بازيكنان اين تيم در اعتراض به مشكلات مالي تمرين را تحريم كرده بودند و حتي تهديد كردند كه در صورت حل نشدن مشكلات برابر پيروزي به ميدان نخواهند رفت. هر چند كه گويا اين مشكل به پايان رسيده و به گفته مديرعامل ذوب آهن بازيكنان اين تيم حاضرند براي تيم شان «جان» بدهند. برنامه كامل ديدارهاي هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال به اين شرح است:
يك شنبه- 9/11/90
¤ مس كرمان- داماش گيلان (ساعت 30:15)
¤ سپاهان اصفهان- فجر سپاسي شيراز (ساعت 30:15)
¤ ملوان بندرانزلي- صباي قم (ساعت 30:15)
¤ راه آهن - شهرداري تبريز (ساعت 30:15)
¤ سايپاي البرز- نفت تهران (ساعت 30:15)
¤ تراكتورسازي - استقلال (ساعت 30:15)
¤ فولاد خوزستان- نفت آبادان (ساعت 16)
¤ شاهين بوشهر- مس سرچشمه كرمان (ساعت16)
¤ پيروزي- ذوب آهن (ساعت 18).
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها