کد خبر: ۳۶۷۷۵۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما اصلا وقت‌کشی نکردیم و فقط روشنگر ۳۰ ثانیه روی زمین بود.

به گزارش پایگاه 598، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: روزهای آخر سال را با موفقیت پش سر بگذارید. درحالی که 5 بازیکن نداشتیم قابل قبول بود. 90 دقیقه جنگیدیم. اگر بازی گل داشت به جذابیت های آن افزوده می شد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما وقت تلف کرده و این تاکتیک شماست گفت: کجا وقت را کشتیم. آیا 90 دقیقه طول کشید که دروازه بان  بلند شود. من موافق وقت کشی نیستم. به بازی تراکتورسازی رجوع کنید دو بر یک جلو بودیم و همین اتفاق افتاد ولی حرفی نزدیم. وقتی چند بازیکن نیستند نمی توانیم ریسک کنیم. موقعیت های خوبی داشتیم اما به استقلال موقعیت ندادیم.

مهاجری ادامه داد: عادت ندارم به مشکلات رجوع کنم. روی توان خودمان حساب می کنیم. هزار مشکل داریم. ۵ بازیکن غایب بودند اما کارت گرفتن روشنگر را به رخ ما می کشید. وقتی استقلال این طور بازی می کند و این طور حرف می زنید کم لطفی شماست. ما چندین پاس دادیم و شما این را نمی بینید اما سوال شما در مورد ۳۰ ثانیه روشنگر است که کارت گرفته است.

سرمربی پدیده درباره اینکه تیمش از جلوی زمین پرس را آغاز کرده بود و برای مساوی آمده بود گفت: برای برد آماده بودیم اما هر برد استراتژی خودش را دارد. هر جا توپ از دست دادیم پرس می کردیم. بچه های من عالی بودند و سه نفر را نداشتیم و دو بازیکن هم با سر بانداژ شده بودند یکی با ۱۵ بخیه و یکی با ۸ بخیه بازی کردند.

وی در مورد ۶ هفته نباختن پدیده اظهار داشت: سه تساوی داشتیم و برد هم داشتیم و نگران بازیکنانی که نداشتم بودم. معین عباسی و رضا ناصحی را در یک پست از دست دادیم و اگر بودند شکل بازی فرق می کرد. گل نخوردن ما نوعی روحیه است و می توانیم به بازی ها برگردیم و شرایطمان بهتر شود.

مهاجری در خصوص توپ استقلال که مشکوک به گل بود اظهار داشت: آن صحنه روی تیر دوم بود و نمیدانم این صحنه گل شد یا نه. اگر گل شده بود استقلالی ها ما را تحت فشار قرار می دادند.

وی در مورد خروج پدیده از در دیگر ورزشگاه گفت: ماموران امنیتی گفتند و ما هم گفتیم چشم. البته ما را در استادیوم از این رختکن به آن رختکن چرخاندند.

مهاجری در مورد اینکه نتیجه به نفع پرسپولیس و تراکتورسازی بود و اینکه نظرش در مورد داوری گفت: داوری مشکلی نداشت اما می توانست به دو سه بازیکن استقلال کارت بدهد و در مورد سوال اول هم که من برای تیم خودم کار می کنم اگر هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی خوشحال شدند نمیدانم اما امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود.

به گزارش فارس، جواد طاری بخش در پایان نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم پدیده زیر نظر دادستانی کار می کند یا نه اظهار داشت: مدیرعامل آقای وطنخواه است و مجتبی سرآسیایی قائم مقام و من هم سخنگو هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها