کد خبر: ۳۶۶۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف:
مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با هدف بررسی فرصت ها و چالش های کارآفرینی ادقام به برگزاری مناظره هایی با موضوعات مختلف در حوزه کارآفرینی می نماید.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با هدف بررسی فرصت ها و چالش های کارآفرینی ادقام به برگزاری مناظره هایی با موضوعات مختلف در حوزه کارآفرینی می نماید. این برنامه که "کافه میم شکلات" نام دارد در اولین مناظره خود به بررسی ابعاد مختلف کار فوق برنامه در دوران دانشجویی می پردازد.

برگزار گنندگان اولین "کافه میم شکلات" را این گونه معرفی می کنند که: "موضوع برنامه پیش رو (چه کار کنم؟!) بررسی ابعاد مختلف کار فوق برنامه در دوران دانشجویی است. به راستی، دوران دانشجویی باید فقط درس خواند و دیگر هیچ؟! یا به دلیل اینکه در این دوران طلایی کسی توقعی از دانشجو ندارد به راحتی امکان آزمون و خطا و کسب تجربه برایش وجود دارد؟!

چگونه می شود تعادل را میان درس و کار و تفریح برقرار کرد؟!

پاسخ این سوالات و دیگر سوالات رو در این برنامه با حضور افرادی با نقطه نظرات کاملا متفاوت خواهید یافت. همچنین تریبون آزاد فرصتی است که شما نیز نظرات خود را به چالش بکشید. منتظر حضور گرمتان در واپسین روزهای زمستان هستیم."

اولین برنامه "کافه میم شکلات" سه شنبه 18اسفند ساعت 3ونیم در سالن جابربن حیان_دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها