کد خبر: ۳۶۵۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
مديرعامل باشگاه راه آهن تأکيد کرد که بازيکن شماره 2مس سرچشمه 2 کارت زرد گرفت.
محمدحسن انصاری فرد درباره اتفاقات رخ داده در بازی راه آهن و مس سرچشمه که منجر به شکست 2 بر یک راه آهن شد عنوان کرد: در این دیدار اتفاقات زیادی رقم خورد که به طور حتم مسئولان محترم کمیته داوران این اتفاقات را کارشناسی می‌کنند. این مسابقه دو ناظر مطرح داشت اول جلال مرادی ناظر بازی و دوم مسعود عنایت ناظر داوری.

 وی افزود: یکی از اتفاقات مسابقه نشان دادن دو کارت زرد به بازیکن شماره ۲ مس کرمان یعنی اویس کردجهان بود. تصاویری که فیلمبردار باشگاه گرفته به وضوح نشان می‌دهد که داور به شماره ۲ مس سرچشمه کارت نشان داده اما در گفت وگویی که من با مرادی داشتم او عنوان کرد که داور همان لحظه اخطار را اصلاح کرده و به نام محمد منصوری زده است. در حالی که تصاویر واضح نشان می‌دهد که کارت زرد مقابل شماره 2 قرار گرفته است.

 انصاری فرد تصریح کرد: در نیمه دوم هم شماره 2 یعنی کردجهان مرتکب خطا شد و داور به او کارت زرد نشان داد در همان لحظه عنایت ناظر داوری که در جایگاه ویژه بود و این صحنه را دید گفتم و ایشان هم به یادداشت‌هایش نگاه کرد و حتی فردی را مأمور کرد که به ناظر مسابقه بگوید شماره ۲ مس دو کارت زرد دریافت کرده و باید اخراج شود.

 مدیرعامل باشگاه راه آهن خاطرنشان کرد: این اتفاقی است که افتاده و ما فردا با مسئولان کمیته داوران و سازمان لیگ صحبت و مستندانمان را ارائه می‌کنیم. طبق ماده ۳۸ آیین نامه انضباطی درخواست تکرار بازی را داریم. بر اساس این ماده در صورتی که مقامات رسمی اشتباهی در بازی انجام دهند با تأیید کمیته برگزاری مسابقات بازی تکرار خواهد شد.

 انصاری فرد در پایان به فارس گفت: به اعتقاد ما و همچنین تصویری که وجود دارد داور که مقام رسمی بازی است مرتکب اشتباه شده و از مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران درخواست می‌کنیم پرونده را موشکافانه بررسی و قانون را اجرا کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها