کد خبر: ۳۶۵۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
سرمربي پرسپوليس پس از شکست 4 بر 2 برابر نفت آبادان گفت: بازي بين 2 بازيکن بود؛ يکي فونيکه‌سي و ديگر ضعف دروازه‌بان ما.
در حالی که خبرنگاران آبادانی نشست خبری دنیزلی را به دلیل عدم شرکت او در نشست خبری پیش از بازی تحریم کرده بودند سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با دوربین تلویزیونی گفت: ترک اتاق خبری توسط خبرنگاران یک حرکت نادرست بود چون ما از قبل گفته بودیم نمی‌توانیم در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کنیم.

وی افزود: برنامه پروازی ما به نشست خبری نمی‌خورد. در هیچ جای دنیا مرسوم نیست به جز بازی‌های ملی چنین نشست‌هایی برگزار شود.

 دنیزلی در خصوص بازی گفت: نتوانستیم کار مهمی انجام دهیم و بازی بین 2 بازیکن بود؛ یکی بازیکن خوب حریف یعنی فونیکه سی و دیگر ضعف دروازه‌بان ما که امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل را حل کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نبود هیچ تماشاگری از پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: به نظر من این فضا عادی است. آبادان شهر فوتبالی و خاص است و جو ورزشگاه به نظر من خوب بود.

دنیزلی با تاکید بر ضعف میثاق معمارزاده در بازی امروز و عدم هماهنگی وی با مدافعان پرسپولیس عنوان کرد: در برنامه‌های تمرینی باید موضوع را حل کنیم. یکی از ضعف‌های پرسپولیس سریع گل خوردن است که این مسئله تیم را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما باید آن را حل کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها