کد خبر: ۳۶۴۱۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در چنین نمایشگاه‌هایی نیروهای مومن و انقلابی باید توانایی‌های خود را ارزیابی کنند و همچنین کاستی‌های خود را پیدا و درصدد رفع آن برآیند و هم افزایی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، زهره طبیب زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از غرفه خبرگزاری فارس بازدید کرد و گفت: در حال حاضر نیروهایی که در حال رهبری و ساماندهی جریان انقلاب اسلامی در دنیا هستند باید توجه ویژه به فضای سایبری داشته باشند، چرا که فضای دیجیتال و سایبری پیشانی این جریان است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر نیروهای انقلابی در زمینه فضای مجازی فعال باشند، نسل های آینده کشور را تضمین خواهند کرد.

وی افزود: نیروهای انقلابی باید در این نمایشگاه ها علاوه بر اینکه با هم همراه باشند، یکدیگر را هم افزایی کنند.

طبیب زاده گفت: در این نمایشگاه ها نیروهای مومن و انقلابی باید توانایی ها خود را ارزیابی کنند و همچنین کاستی های خود را پیدا و درصدد رفع آن برآیند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای انقلابی با شناسایی ظرفیت های خالی که در فضای مجازی وجود دارد می تواند به اشاعه و نشر انقلاب اسلامی در فضای سایبری بپردازند.

طبیب زاده در پایان اظهار داشت: فضای پر شور و نشاطی در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حاکم بود، امیدوارم با حضور پر شور مردم بتوانند زمینه دلگرمی اصحاب رسانه را مهیا کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها