کد خبر: ۳۶۳۸۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «داوری در فوتبال یک امر مقدس است و همه باید به آن احترام بگذارند.»
به گزارش پایگاه 598، علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم واگذاری بهره‌برداری مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع) به پرسپولیس و استقلال گفت: «طبیعتاً داشتن سخت‌افزار مناسب برای رسیدن به موفقیت یک نعمت و امری ضروری است. هر چقدر این اقدام زودتر اتفاق می‌افتاد، می‌توانست بهتر باشد. امیدواریم اقدام اخیر مسئولان باعث پیشرفت و توسعه بیشتر ما شود.»

 

وی در مورد اینکه آیا ممکن است تمرینات پرسپولیس به مجموعه ورزشی شهید کاظمی منتقل شود، خاطرنشان کرد: «باید دید باشگاه چه سیاستی دارد، آن وقت ارکان باشگاه و بازیکنان از آن تبعیت می‌کنند. ما اکنون مجموعه ورزشی شهید کاظمی و درفشی‌فر را در اختیار داریم که باید بین این دو تمرینات بزرگسالان و تیم‌های پایه را تقسیم کنیم.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه تیمش آرام آرام در حال رسیدن به صدر است و فکر می‌کند آیا این اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: «بهتر است کارشناسان در این رابطه جواب بدهند و آنها هستند که نقاط ضعف و قوت را می‌بینند. من اگر بخواهم چیزی بگویم، این موضوع خواست قلبی‌ام است، اما من به صورت قلبی می‌گویم امیدوارم هر چه زودتر به صدر برسیم و قهرمان شویم.»

 

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس شده است، گفت: «داوری یک امر مقدس است و همه باید به آن احترام بگذارند و ملاحظات لازم را به عمل بیاورند. باید همه ارکان فوتبال از جمله بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران به داوران احترام بگذارند تا یک فوتبال زیبا و پاک داشته باشیم.»

 

وی در ادامه گفت: «هیچ وقت به عنوان مدیریت باشگاه پرسپولیس به خودم اجازه نمی‌دهم در خصوص صحبت عزیز دیگری اظهارنظر کنم و فقط می‌توانم به ارکان تشکل‌دهنده باشگاه یادآور باشم که همواره به داوران احترام بگذارند.»

 

سرپرست پرسپولیس در مورد لیستی که برای فصل آینده پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: «اگر این لیست را تأیید کنم یک تبعات دارد، و اگر تأیید نکنم باز هم تبعات دارد، ‌واقعیت این است که به این لیست‌ها نرسیده‌ایم و در آینده نزدیک در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

 

* برانکو: یک قدم بزرگ برای باشگاه پرسپولیس برداشته شد

همچنین برانکو ایوانکوویچ در حاشیه مراسم واگذاری ورزشگاه ها به استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: «لازم می دانم از آقای طاهری به خاطر زحماتش برای این مجموعه تشکر کنم. امیدوارم پرسپولیس در آینده به عنوان یکی از بزرگترین تیم های آسیا مطرح شود.»

 

وی افزود: «این یک قدم بزرگ برای باشگاه پرسپولیس است چرا که بدون داشتن ورزشگاه اختصاصی برای این باشگاه بزرگ در آسیا موفقیتی حاصل نمی‌شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها