کد خبر: ۳۶۲۱۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
كارشناس سازمان هواشناسي گفت: با ورود سامانه بارشي از غرب و شمال غرب به كشور از فردا، در استانهاي آذربايجان غربي،آذربايجان شرقي، اردبيل،زنجان،كردستان و قزوين و به تدريج استانهاي گيلان ،مازندران و گلستان شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

به گزارش پایگاه 598، ميزان نوشت: كارشناس سازمان هواشناسي گفت: با ورود سامانه بارشي از غرب و شمال غرب به كشور از فردا، در استانهاي آذربايجان غربي،آذربايجان شرقي، اردبيل،زنجان،كردستان و قزوين و به تدريج استانهاي گيلان ،مازندران و گلستان شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

احمدي اضافه كرد: فردا احتمال بارش در ارتفاعات استانهاي البرز،تهران و سمنان نيز وجود دارد. وي گفت: اين سامانه بارشي در روز چهارشنبه به مناطق شمال شرقي شامل استانهاي خراسان شمالي و شمال خراسان رضوي مي‌رسد. پيش بيني مي شود در روز هاي پاياني هفته بخش هايي از جنوب و جنوب شرق كشورشاهد بارش باشند. هم اكنون (ساعت 6 صبح دوشنبه) دماي هواي تهران 3 درجه بالاي صفر است.

احد وظيفه،مدير كل پيش‌بيني و هشدارسريع سازمان هواشناسي، گفت: بر اساس تحليل آخرين داده‌ها و الگوهاي پيش‌يابي هواشناسي، طي امروز و فردا، جوي آرام و پايدار همراه با روند افزايش نسبي دما در غالب مناطق كشور پيش‌بيني مي‌شود كه پيامد آن افزايش آلاينده‌هاي جوي در شهرهاي بزرگ و صنعتي است.

وي اظهار كرد: طي امروز باد نسبتا شديد جنوبي و افزايش نسبي دما بر روي استان‌هاي اردبيل و گيلان پيش‌بيني مي‌شود.

مدير كل پيش‌بيني و هشدارسريع سازمان هواشناسي افزود: از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشي از شمال غرب كشور، در شمال غرب، سواحل درياي خزر و ارتفاعات البرز ابرناكي و بارش برف و باران پيش‌بيني مي شود كه همزمان به سبب نفوذ جريانات سرد شمالي در سطح زمين، وزش باد شمالي و كاهش دما در سواحل درياي خزر رخ خواهد داد ودرياي خزر از بعدازظهر فردا تا ظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.

وظيفه در مورد وضعيت هواي استان تهران گفت: آسمان تهران امروز،صاف تا كمي ابري، در پاره‌اي نقاط غبار محلي وفردا، كمي ابري، در پاره‌اي نقاط غبار صبحگاهي، بتدريج افزايش ابر، در ارتفاعات بارش پراكنده پيش‌بيني مي‌شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها