کد خبر: ۳۵۸۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۹ دی ۱۳۹۰
ستاد نماز جمعه تهران در اعتراض به ادامه سرکوب قیام مردم بحرین ازسوی حکوکت این کشور بیانیه صادر کرد.

به گزارش 598 در این بیانیه آمده است: ‌

اعتراضات قانونی مردم در کشورهای جهان به ویژه در خاورمیانه همچنان در بی‌عدالتی زبانه ‌می‌کشد و غرب ملحد هیچ پاسخی برای این آتش افروزی نداشته و ندارد چراکه وجدان‌های بیدار به خوبی ‌می‌دانند که جمعیت‌های معترض فقط به دنبال حقوق حقه خود هستند و استبداد و ظالم را برنمی‌تابند.
مردم مظلوم بحرین نیز از این قاعده مستثنی نیستند زیرا ملت شجاع این کشور با برگزاری تظاهرات و تجمعات اعتراض آمیز‌، صلاحیت رژیم آل خلیفه وابسته را زیر سوال برده و تا زمانی تحقق کامل خواسته‌هایشان به مخالفت‌های خود ادامه خواهند داد.

به راستی این مردم از حکومت ننگین آل خلیفه چه ‌می‌خواهند؟

حرکت‌های مردمی خود جودش در منامه ودیگر شهرهای حاکی از آن است که مردم بحرین خواستار دولتی منتخب هستند که اخبار تصمیم‌گیری‌ها دردست خودشان باشد و همچنین خواستار پارلمانی با اراده و خواست ملت هستند.

بازخوانی جنایات و سرکوب مردم در این کشور عمق توطئه استکبار جهانی علیه دین مبین اسلام را روشن می‌سازد که جبهه کفر و طاغوت هیچگاه اجازه رشد و نمو یک حکومت مردمی و دینی را نداده به طوری که علما وروحانیون بحرینی همگام با مردم در خط مقدم این مبارزه مقدس حتی سند منامه و کمیته بین‌المللی حقیقت یاب را محکوم کرده اما دیکتاتور مجرم بحرین هر روز به بهانه‌های واهی کشتار مردم را در دستور کار خود قرارمی‌دهد!

در نقطه مقابل مقاومت مردمی بحرین تحت هیچ شرایطی کوتاه نیامده و نیرنگ تغییر قانون اساسی را نیز دسیسه جدید غرب ‌می‌داند جا دارد که تمامی آزادیخواهان عالم همراه و همگام ملت سرافراز بحرین در جمع عزداران اهل بیت(ع) و در روزی که مدینه شاهد غرب عصاره خلقت و پیامبر رحمت، حضرت محمد بن عبدالله(ص) و سبط اکبر حضرت امام حسین مجتبی(ع) است دل به واگویه‌های این سفیران هدایت داده تا پیام عدالت و آزادگی را برای همیشه در جهان ماندگار سازد چراکه میوه صبر و استقامت همان پیروزی نهایی حق بر باطل است و ملت جان بر کف بحرین این بصیرت و صبر را به خوبی برای جهانیان متبلور نمودند.

لذا ستاد نماز جمعه تهران ضمن اعلام حمایت از جنبش اسلامی ملت بی‌نظیر بحرین، ددمنشی‌های سران خود فروخته عرب و آل خلیفه را به شدت محکوم ‌می‌نماید و معتقد است که حلاوت صبر واستقامت به زودی گام مردم آماده شهادت بحرین را شیرین خواهد نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها