کد خبر: ۳۵۷۷۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۳ دی ۱۳۹۴
رئیس پلیس فتا فارس از بازداشت فردی خبر داد که با راه‌اندازی گروه در شبکه اجتماعی تلگرام با عنوان «ارتباطات سالم زناشویی» اقدام به اغفال زنان و دختران می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار کرد: چندی پیش خانمی با مراجعه به پلیس فتا فارس ادعا کرد که در پی اختلاف با همسرم به دنبال مشاور و حل مشکلات شخصی و خانوادگی خود بودم که در شبکه اجتماعی تلگرام توسط یکی از دوستانم لینک گروه ارتباطات سالم زناشویی  شدم.

وی ادامه داد: این خانم جوان پس از ورود به این گروه و دیدن مطالب آموزشی زناشویی مشکل خود را بیان و بلافاصله گرداننده گروه شروع به راهنمایی و مشاوره می‌‌کند؛ اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود و پس از مدتی دایرکننده گروه شروع به ارسال پیام‌ها و مطالب نامربوط در گفت‌وگوی خصوصی باهدف برقراری ارتباط می‌کند که این خانم جوان بلافاصله موضوع را به پلیس فتا گزارش و پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: پس از بازداشت متهم و در پی بررسی‌های فنی کارشناسان این پلیس مشخص شد وی هیچ‌گونه تحصیلات و با پیشینه‌ای در زمینه مشاوره نداشته و در چند مورد به بهانه راهنمایی و مشاوره خانواده اقدام به اغفال زنان و دختران کرده است.

حسینی ضمن تأکید بر گمنامی کاربران در فضای مجازی و سواستفاده برخی افراد فرصت‌طلب در این فضا، از شهروندان درخواست کرد، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال رفع مشکلات شخصی و خانوادگی خود نباشند چراکه ناشناس بودن مخاطبان زمینه را برای طعمه قرار گرفتن آنان فراهم می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها