کد خبر: ۳۵۷۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۸ دی ۱۳۹۰
در سفر وزیر امور خارجه لبنان به طرابلس، مقامات لیبی جنجال رسانه ای اخیر در خصوص زندانی بودن، ترور و همچنین شهادت امام موسی صدر را تكذیب كردند.
به گزارش ایرنا اخیرا برخی رسانه های لبنانی به نقل از مقامات لیبیایی مدعی شهادت امام موسی صدر به علت بیماری و شرایط بد نگهداری در سال 1998 در زندان های لیبی شده بودند.

'عدنان منصور' وزیر امور خارجه لبنان در گفت وگو با رسانه های لبنانی با اعلام این خبر درخصوص نتایج سفر اخیرش به لیبی به منظور تعیین سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش، گفت: همكاری خوبی میان لبنان و مسئولان لیبی آغاز شده است و تحقیقات در این خصوص به شكل محرمانه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینكه برخی محققان لیبی كه با این موضوع مرتبطند به لبنان خواهند آمد، اظهار داشت: نتایج این سفر در كل مثبت بود.

بنا به گفته منابع نزدیك به وزیر خارجه لبنان كه در این سفر وی را همراهی كردند، دو عامل زمان در طول تحقیقات و عدم انتقال اطلاعات به رسانه های گروهی به منظور محرمانه بودن این امر، بسیار مهم عنوان شده است.

سفر منصور به لیبی كه در بالاترین سطح روابط دو كشور از زمان ربودن امام موسی صدر در سال 1978 انجام شد، دومین سفر هیئت لبنانی از زمان پیروزی انقلاب لیبی بود كه به منظور تحقیقات در خصوص پرونده بنیانگذار جنبش مقاومت 'امل' در لبنان صورت گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها