کد خبر: ۳۵۷۵۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۲ دی ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی کشور پیشنهاد داد برای پیگیری مسائل مرتبط با فضای مجازی کمیته دائمی بین ناجا و دستگاه قضایی تشکیل شود.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست مشترک پلیس فتا و قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های جرائم رایانه‌ای و اینترنتی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در 7 اسفندماه اشاره و اظهار داشت: کسانی می‌خواهند این فضای آرام و آرامش را به هم بزنند و یکی از کانال‌های موثر در این امر فضای مجازی است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ما باید آمادگی این را داشته باشیم تا از هرگونه تحرکی که باعث ناامنی و نگرانی مردم می‌شود با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی مقابله کنیم و مثل سنوات گذشته انتخاباتی امن، پرشور، بانشاط و در سلامت کامل داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان داشت: شرط انتخاباتی امن و بانشاط این است که همه دستگاه‌هایی که برای امنیت انتخابات مسئولیت دارند از قبل این آمادگی را داشته و پیشگیری‌های لازم را در فضای مجازی و حقیقی داشته باشند.

سردار اشتری یکی دیگر از آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی را حضور موثری دانست که گروه‌های ضد امنیتی در این فضا دارند.

وی گفت: ما باید این اشراف را داشته باشیم تا با تهدیدهای امنیتی که از طریق فضای مجازی تاثیرگزار است علاوه بر اشراف، قدرت مقابله داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: گروه‌های تروریستی که امروز از این فضا استفاده می‌کنند؛ بخشی از کارهای داعش، ارتباط ‌گیری و عملیات‌هایشان از طریق این فضا هدایت می‌شود چرا که جغرافیای خاصی نمی‌خواهد و هزینه کمتری هم دارد و کمتر ردی از آنها بجا می‌ماند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور پیشنهاد داد که کمیته مشترک دائمی بین ناجا و دستگاه قضایی تشکیل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها