کد خبر: ۳۵۶۲۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۲ دی ۱۳۹۴
دروازه‌بان استقلال سرانجام انتقام خود را از مربی‌ای که او را از این تیم کنار گذاشت، گرفت.
به گزارش پایگاه 598، سیدمهدی رحمتی فصل پیش در حالی از استقلال کنار گذاشته شد که اختلافات زیادی با امیر قلعه‌نویی پیدا کرده بود. کمتر کسی فکرش را می‌کرد سرمربی استقلال قید یکی از بهترین گلرهای چند ساله اخیر فوتبال ایران را بزند اما اتفاقات به نحوی رقم خورد که رحمتی با یک تصمیم عجیب از استقلال راهی پیکان شد تا فصل فاجعه‌باری را تجربه کند. فصلی که باعث شد او با تیم پیکان راهی لیگ دسته اول شود.

این اتفاق چندان برای رحمتی با آن همه اعتبار و شهرت خوشایند نبود به همین خاطر این گلر مترصد اولین فرصت بود تا انتقام خود را از امیر قلعه‌نویی بگیرد. فصل پیش او دو بار با پیکان مقابل استقلال قلعه‌نویی قرار گرفت اما هر دو بازی را باخت که یکی از آنها خیلی سروصدا به پا کرد چون رحمتی تا دقیقه 94 بازی برگشت تمام یورش‌های استقلالی‌ها را مهار کرد اما در نهایت گل دوم را خورد تا انتقامش به تاخیر بیافتد.

با حضور مظلومی به جای قلعه‌نویی در استقلال یک بار دیگر این فرصت نصیب رحمتی شد تا پیراهن و بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را پس بگیرد. نکته جالب اینکه در همین فصل 3 بار فرصت انتقام گرفتن نصیب این گلر شد که در هر 3 بازی هم او به هدفش رسید تا قلعه‌نویی در شرایط دشواری قرار بگیرد. از بازی هفته دوم با ملوان در تهران گرفته تا بازی با تراکتور در لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی.

دروازه‌بان استقلال در هر 3 این بازی‌ها ستاره بی‌چون و چرای محوطه جریمه تیمش بود تا امیر قلعه‌نویی ناکام و بزرگ لقب بگیرد. رحمتی در مهمترین بازی با سرمربی سابق موفق شد با وجود اینکه یک بار دروازه‌اش روی غافلگیری باز شد، انتقام سفت و سختی از مربی خود بگیرد. انتقامی که مانع حضور قلعه‌نویی و شاگردانش در فینال شد تا استقلال با رحمتی در دو جام داخلی مدعی اول قهرمانی لقب بگیرد.

آنچه مشخص است اینکه سیدمهدی رحمتی انتقام خود را در همین نیم فصل از امیر قلعه‌نویی گرفت و ثابت کرد این مربی نباید قید او را در فصل گذشته می‌زد. حالا به نظر می‌رسد روابط حاکم بر این 2نفر در ادامه وارد فاز جدیدی شود که اتفاقات جالب توجهی در آن رخ خواهد داد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها