کد خبر: ۳۵۶۲۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۲ دی ۱۳۹۴
مهاجم تبریزی ها که فصل قبل به عنوان مکمل ادینیو توانسته بود در دل هواداران تراکتور جا بازکند، در این فصل هنوز نتوانسته در ترکیب این تیم جایی برای خود پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، پس از روزهای درخشیدن مهرداد بایرامی در تیم گسترش فولاد، همانطور که پیش بینی می شد او سر از جمع تراکتوری ها درآورد، وی که در فصل اول حضور خود توانسته بود در تیم رسول خطیبی و سپس تونی، به عنوان مکمل در کنار لوسیانو ادینیو قرار بگیرد و تاثیرگذاری لازم را در تیم داشته باشد در این فصل هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی جایی پیدا کند.

بایرامی که در از ابتدای فصل و با حضور حمزه یونس، روی نیمکت تراکتورسازان حضور داشت در بازی های محدودی برای تیمش به میدان رفت، اما بعد از حضور قلعه نویی و خواستن عذر مهاجم تونسی، اتفاق دیگری پیش بینی می شد و همه تصورات حول حضور مهرداد در ترکیب ثابت تراکتوری ها بود اما واقعیت برخلاف این موضوع بود و امیر قلعه نویی ترجیح داد تا زمان آمدن مهاجمان جدید از بازیکنی مانند سزار در پست غیرتخصصی اش استفاده کند.




در حال حاضر هم بعد از پیوستن فرزاد حاتمی، صحبت از حضور مجدد ادینیو در این تیم به گوش می رسد تا گلزن سابق تبریزی ها بداند شاید حالا حالاها جایی در ترکیب ثابت تیمش نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها