کد خبر: ۳۵۵۳۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۴
بختیار رحمانی می‌گوید بعد از یکی، دو بازی باقیمانده از جمع تراکتورسازان خداحافظی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، رحمانی در مورد پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال اهواز گفت: بازی خوبی بود و تنها چیزی که دنبالش بودیم 3 امتیاز بود که کسب کردیم و از این لحاظ خوب بود. استقلال اهواز هم خوب بازی کرد و نشان داد پتانسیل بالایی دارد اما متاسفانه جایگاهشان در جدول خوب نیست ولی در ادامه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری بعد از بازی مبنی بر اینکه از سربازهایش رضایت ندارد ادامه داد: به حرف‌های آقای قلعه‌نویی احترام می‌گذارم، به هر حال من هم یکی از سربازها هستم و امیدوار هستم شرایط به نحوی پیش برود که بتوانم از تراکتورسازی جدا شوم زیرا فکر و روحم آزاد نیست. در ضمن فوتبال من همین است و اینکه با این اوضاعی که سربازها دارند و بدون هیچ چشم‌داشتی دارند بازی می‌کنند، توانشان تا همین حد است.

رحمانی با اشاره به اینکه به زودی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد می‌گوید: باید تا نیم فصل در اینجا بمانم و بعد ازآن ان‌شاءالله بتوانم از اینجا بروم زیرا همانطور که گفتم از لحاظ فکری آرامش ندارم و نمی‌توانم فکر کنم.

این بازیکن در مورد مصدومیت دوست و هم‌تیمیش نظرش را اینگونه بیان کرد: برای شجاع ناراحتم باید با او تماس بگیرم و ببینم دقیقا چه اتفاقی افتاده امیدوارم خیلی زود خوب شود.

هافبک تراکتورسازی در مورد دیدار با استقلال در جام حذفی افزود: این بازی بسیار حساس است امیدوارم تراکتور نتیجه خوبی بگیرد.

رحمانی در پایان افزود: از آقای عباسی خیلی ممنونم، ایشان زحمت زیادی برای تیم می‌کشد. از تمام کسانی که من را در این چند ماه تحمل کردند، ممنونم. ان‌شاءالله تا نیم فصل بازی‌هایمان را ببریم. من به اینجا آمده بودم تا کمک کنم اما واقعا خسته شدم می‌خواهم به دنبال زندگی‌ام بروم.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها