کد خبر: ۳۵۵۰۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال صبا گفت: «علی دایی در فوتبال شناخته شده است و نتایج خوب صبا نتیجه سعی و تلاش علی آقا است.»
به گزارش پایگاه 598، محمد دایی در خصوص وضعیت صبای قم اظهار داشت: «تیم ما تیم یکدستی است و بچه ها همه با هم رفیق هستند و دوست دارند تیم نتیجه بگیرد. ما تمرینات خوبی داشتیم و تا الان نتایج خوبی گرفتیم اما اگر در هفته‌های اول لیگ امتیازات مفتی را از دست نمی دادیم الان با اختلاف امتیاز صدرنشین لیگ بودیم. تمام سعی و تلاش مان این است که روند خوب مان را ادامه دهیم.»

 

وی در مورد شرایط مالی صبا گفت: «تا اینجای کار صاحبان باشگاه به تعهدات شان عمل کرده اند. آقای موسوی به عنوان مالک باشگاه تا الان خیلی کمک کرده و امیدواریم در ادامه راه هم همین وضعیت باشد تا تیم نتایج لازم را بگیرد.»

 

دایی در مورد بازی بعدی تیمش با استقلال در تهران عنوان کرد: «استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است و تمریناتش را با نفرات خوبی که دارد به موقع شروع کرد اما تیم ما هم خوب است و بازیکنان تاثیرگذاری داریم. این بازی برای هر دو تیم سخت است اما برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم تا اوضاع‌مان بهتر شود.»

 

مربی صبای قم ادامه داد: «مطمئن باشید ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم حتی مقابل استقلال در آزادی و برای این 3 امتیاز تلاش می کنیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند و تیم باانگیزه ای داریم و حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم.»

 

محمد دایی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی با نتایجی که در صبا می‌گیرد به نوعی پاسخ بی‌مهری‌هایی که با او در پرسپولیس شد را می دهد، گفت: «علی آقا کار خودش را می کند. علی دایی در فوتبال شناخته شده است و نتایج خوب صبا نتیجه سعی و تلاش علی آقا است. کسانی که او را از پرسپولیس دور کردند به لحاظ فوتبالی در حد و اندازه‌ای نیستند که علی آقا جوابی به آنها بدهد.»

ایلنا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها