کد خبر: ۳۵۴۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۷ دی ۱۳۹۰
با تصمیم کی‌روش و تایید فدراسیون فوتبال، تیم ملی از این پس سرپرست نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه مشترک روسای فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برگزار شد. این جلسه 3 ساعته با حضور کفاشیان، تاج، کی‌روش و دیگر دستیاران تیم ملی برگزار شد.

تاج رئوس این نشست را به شرح زیر اعلام کرد:
کی‌روش ساختار جدید تیم ملی را مشخص کرد، در این چارت سرپرست وجود ندارد و از این پس خراطی کلیه کارهای خارجی تیم و مومنی کلیه کارهای داخلی تیم را انجام می دهند که شرح این 2 پست نوشته و مشخص شد تا کار معوقه ای بوجود نیاید.
نمازی و گاسپار هم با این 2نفر هماهنگی لازم را دارند.

کلیه کارهای فنی بر عهده کی‌روش است. مسئول آنالیز و استعدادیابی سیموئز است. مسئول تغذیه و عملکرد داخلی مک درموت اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی 28 بهمن جهت انجام بازی تدارکاتی به دبی اعزام می شود،4 اسفند دیدار تدارکاتی در استادیوم الوصل برگزار می شود و 5 اسفند تیم ملی به کشورمان بر می گردد.(لازم به ذکر است تیم ملی در استادیوم ایرانیان دبی سکونت خواهد داشت.)

نکته بسیار مهم، توجه به این مسئله است که تاریخ 10 اسفند، دیدار تیم ملی برابر قطر تاریخ بازی های رسمی فیفا نیست به همین منظور بازیکنان لژیونر تیم ملی 48 ساعت قبل بازی به تیم ملی اضافه می شوند.

کی‌روش جدول مالی و خواسته هایش را در خصوص پاداش ارائه داد و قرار شد با پیشنهاد وی و سابقه گذشته و تصویب هیئت رئیسه فدراسیون میزان پاداش مشخص و بر اساس آن پرداخت ها صورت گیرد و همه به آن پایبند باشند.

سرمربی تیم ملی اعلام کرد که از 20 تا 30 خرداد زمان بسیار مهمی برای تیم ملی است از این رو درخواست کرد که فدراسیون برای تغییر بازی آسیایی تیم ملی از 22 به 16 خرداد تمام تلاش خود را انجام دهد که قرار شد این امر با تلاش آقای کفاشیان و درخواست از AFC و پافشاری بر آن صورت پذیرد.

کی‌روش عنوان کرد کلیه مسائل تیم ملی مطابق برنامه پیش می رود و مشکل خاصی نیست. سرمربی تیم ملی قرار شد که یک ارزیابی از لیگ و کیفیت آن به فدراسیون ارائه کند.

وی جلسه ای با سرمربیان،مدیران باشگاه های لیگ و بعضی از صاحب نظران گذاشته تا اولویت ها مشخص شود.

کی‌روش همچنین جلسه ای با سردبیران روزنامه ها و خبرگزاری ها برگزار می کند تا برنامه های خود را تشریح کند.

سرمربی تیم ملی قرار شد جلسه ای نیز به طور جداگانه با صدا و سیما داشته باشد تا برنامه های خود را اعلام کند.

کی‌روش پذیرفت روی تیم های پایه ارزیابی و نظارت بیشتری داشته و نظر فنی روی تیم ملی جوانان که در کشور امارات بازی ها برگزار می شود و تیم ملی نوجوانان که در تهران برگزار خواهد شد و تیم 22 ساله ها که برای 2013 آماده می شوند، داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها