کد خبر: ۳۵۴۸۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۴ آذر ۱۳۹۴
تراکتورسازی تبریز بعد از ناکامی برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران برابر سومین تیم استقلالی لیگ برتر فوتبال کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه 598، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در اهواز مهمان استقلال این شهر است.

تراکتورسازی در اولین بازی خود با سرمربی جدیدش امیر قلعه‌نویی برابر استقلال تهران به تساوی بدون گل دست یافت. سرخپوشان تبریزی در اوایل فصل نیز برابر استقلال خوزستان در تبریز به تساوی رسیده بودند تا در هفته پایانی دور رفت به مصاف سومین استقلالی لیگ برتر از دیار اهواز بروند.

تراکتورسازی تبریز با تساوی برابر استقلال تهران تنها یک امتیاز نصیبش شد که تاثیری در رده این تیم نداشته و نایب قهرمان دوره گذشته با 19 امتیاز همچنان در مکان نهم جدول قرار گرفت.

تراکتورسازی تبریز هر چند برابر تیم‌های استقلال خوزستان و تهران ناکام بود و به تساوی رسید، اما در سفر قبلی خود به اهواز برابر فولاد خوزستان به برتری دست یافته بود.

تیم بحران زده استقلال اهواز نیز در هشت بازی گذشته خود تنها یک تساوی برابر سپاهان کسب کرده و هفت بازی را واگذار کرده بود؛ تنها برد این تیم در هفته دوم برابر سیاه جامگان مشهد به دست آمده بود.

آبی‌پوشان اهوازی که امسال به لیگ برتر صعود کرده بودند، با 6 امتیاز در قعر جدول قرار داشته و اگر تغییری در روند امتیازگیری این تیم ایجاد نشود، شانس اول سقوط به دسته یک خواهند بود.

استقلال اهواز با هفت گل زده ضعیف‎ترین خط حمله و با 26 گل خورده ضعیف‎ترین خط دفاع را در اختیار خود دارد.

تراکتورسازی اوایل هفته برابر استقلال تهران بازی کرده بود و آخر هفته هم به مصاف تیم استقلال اهواز می رود و هفته آینده نیز در جام حذفی برابر استقلال تهران صف آرایی می‌کند تا روزهای آبی سرخپوشان در آستانه ورود به فصل زمستان را رقم خورد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال اهواز روز پنج شنبه 26 آذر در شهر اهواز برگزار می‌گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها